انتخابات

یکی از آزادگان فلسطینی در سخنانی به تشریح اوضاع فاجعه‌بار اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی پرداخت.

آزاده فلسطینی پس از آزادی: با فجیع‌ترین شکنجه‌ها روبرو شدم

به گزارش قدس آنلاین «فرج السمونی» آزاده فلسطینی در سخنانی از برخی جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق اسرای فلسطینی پرده برداشت.

السمونی گفت: در جریان بازپرسی ارتش رژیم صهیونیستی از من، در معرض فجیع‌ترین روش‌های شکنجه قرار گرفتم. روش‌های شکنجه تنها به شکنجه‌های بدنی محدود نبود، بلکه این شکنجه‌ها شامل شکنجه روانی نیز می‌شد.

این آزاده فلسطینی تاکید کرد: من شاهد کشتار عامدانه و بی‌رحمانه اسرای فلسطینی در زندان‌های اشغالگران بودم. برخی از اسرای فلسطینی در زندان‌های اشغالگران را پزشکان تشکیل می‌دادند و تحت فجیع‌ترین شکنجه‌ها قرار می‌گرفتند.

السمونی در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت غذایی اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی تصریح کرد: در زندان‌های اشغالگران سهمیه غذایی هر اسیر یک وعده غذای بسیار کم‌حجم بود.

کمی پیش‌تر نیز محمد ابو سلمیه رئیس مجتمع بیمارستانی شفا شهر غزه با اشاره به اینکه اشغالگران صهیونیست صبح امروز او و حدود ۵۰ اسیر دیگر را آزاد کردند، بیان کرد که اسرای فلسطینی در زندان‌های دشمن در وضعیت روحی و جسمی بسیار ناگواری قرار دارند.

ابو سلمیه اظهار داشت که رژیم اشغالگر به جای درمان بیماران مبتلا به دیابت، پای آنان را قطع می‌کند.

وی افزود: تیم‌های پزشکی اسرائیلی در اقدامی مخالف با قوانین بشردوستانه بازداشت‌شدگان را مورد حمله و ضرب و شتم قرار می‌دهند.

رئیس بیمارستان شفا تصریح کرد که اشغالگران با اسرای فلسطینی همچون جمادات رفتار می‌کنند و حتی پزشکان صهیونیست هم اسرا را مورد شکنجه قرار می‌دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.