انتخابات

معاون اداری مالی وزارت علوم از موافقت‌نامه سازمان برنامه و بودجه برای همسان‌سازی حقوق کارکنان آموزش عالی با وزارت بهداشت خبرداد.

بالاخره گره همسان‌سازی حقوق کارکنان آموزش عالی با وزارت بهداشت باز شد

علی خطیبی با اشاره به موافقت‌نامه سازمان برنامه و بودجه برای همسان‌سازی حقوق کارکنان آموزش عالی با وزارت بهداشت گفت: بالاخره پس از پیگیری‌های متعدد، موافقت‌نامه سازمان برنامه و بودجه برای همسان‌سازی حقوق کارکنان آموزش عالی صادر شد و ان شاالله به زودی و با تایید شورای حقوق و دستمزد، که موافقت خود را منوط به تایید سازمان برنامه و بودجه کرده بود، این خواسته دیرینه کارکنان آموزش عالی تحقق می‌یابد.

وی ادامه داد: ضمن سپاس از همکاری سازمان برنامه و بودجه و جناب آقای دکتر منظور، جا دارد به صورت ویژه از پیگیری‌های مجدانه وزیر علوم که همواره تاکید بر دغدغه معیشت کارکنان داشته‌اند، سعه صدر کارکنان آموزش‌عالی و همراهی و تعامل هم‌افزای شورای صنفی کارکنان آموزش عالی در این زمینه تشکر کنم.

معاون اداری مالی وزارت علوم افزود: همانگونه که پیش‌تر نیز عرض کرده بودم به دور از حواشی، شبانه‌روز در حال پیگیری مطالبات نظام آموزش عالی هستیم. هر خبر و گشایش جدیدی در راستای قول و قرارهایمان داشتم، حتما از طریق همین صفحه به اطلاع‌تان می‌رسانم و عمل به عهد و پیمان‌هایمان را تا آخرین روز مسئولیت دنبال خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.