انتخاب چهاردهم

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد که پس از شکست رژیم اشغالگر در جنگ غزه، تنفر عمومی از حزب حاکم بر این رژیم افزایش یافته‌ است.

افزایش تنفر عمومی از حزب حاکم رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین، پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» با انتشار نتایج یک نظرسنجی جدید نوشت: در صورت برگزاری انتخابات زودهنگام، حزب «اتحاد» به رهبری «بنی گانتس» با ۲۳ کرسی، بیشترین آرا را کسب خواهد کرد.

بر اساس این نظرسنجی، حزب «لیکود» به رهبری «بنیامین نتانیاهو» که حزب حاکم بر رژیم صهیونیستی است، تنها ۲۱ کرسی را از آن خود خواهد کرد.

این نظرسنجی، آرای حزب «اسرائیل بیتنو» به رهبری «آویگدور لیبرمن» را ۱۴ کرسی و آرای حزب «یش عتید» به رهبری «یائیر لاپید» را ۱۳ کرسی اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، طبق نظرسنجی‌هایی که اخیرا انجام شده، دو سوم صهیونیست‌ها معتقدند که نتانیاهو باید به حیات سیاسی خود پایان دهد و برای دور جدید نخست‌وزیری نامزد نشود.

طبق نظرسنجی که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی انجام داد: ۶۶درصد از صهیونیست‌ها معتقدند که نتانیاهو باید بازنشسته شود و ‌برای دور هفتم نخست‌وزیری نامزد نشود.

با گذشت حدود ۹ ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.