مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت هشت میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریالی برای حمل سوخت قاچاق در شهرستان همدان خبر داد.

تاوان سنگین برای حمل سوخت قاچاق در همدان

به گزارش قدس آنلاین، مرضیه یونسی افزود: شعبه سوم بدوی و ویژه رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز همدان به پرونده حمل ۱۲ هزار و ۳۰۰ لیتر نفت گاز قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۹۱۵ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط تانکر سوخت و نفت گاز قاچاق، متخلف را به پرداخت پنج میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال جریمه معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

یونسی گفت: همچنین شعبه به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متخلف را معادل ارزش کالا به پرداخت ۲ میلیارد و ۹۱۵ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از هشت میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از خودروهای عبوری در محور همدان به قهاوند، از یک کامیون باری سوخت قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

تاوان سنگین برای حمل سوخت قاچاق در همدان

توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی سزای گرانفروشی دارو

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان رزن گفت: یک واحد صنفی داروخانه در شهرستان رزن به دلیل گرانفروشی دارو 2 میلیارد و 850 میلیون ریال جریمه شد.

علیرضا حسین زاده افزود: پرونده گرانفروشی دارو در یک داروخانه به ارزش 285 میلیون ریال در شعبه اول بدوی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان رزن رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، با نظر کمیسیون ماده 11 دانشگاه علوم پزشکی اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی به پرداخت 2 میلیارد و 850 میلیون ریال جزای نقدی معادل 10 برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

حسین زاده گفت: با گزارش بازرسان دانشگاه علوم پزشکی همدان پیرامون گرانفروشی دارو در یک داروخانه، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.