آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد هزاران خانواده برای استحمام، نظافت و حتی آشامیدن در غزه به آب دریا پناه می‌برند.

آنروا: خانواده‌ها در غزه برای نظافت و حتی آشامیدن به آب دریا پناه می‌برند

به گزارش قدس آنلاین، آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که کودکان نوار غزه بین ۶ تا ۸ ساعت در روز را برای به دست آوردن آب و غذا پیاده‌روی می‌کنند و اغلب آنچه که حمل می‌کنند وزن‌های سنگین دارند و باید مسافت‌های طولانی را طی کنند.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، آنروا درخصوص اوضاع نوار غزه اعلام کرد تاسیسات فاضلاب و زیرساخت‌ها در نوار غزه در معرض خطر جدی قرار دارند و هزاران خانواده مجبور هستند برای استحمام، نظافت و حتی نوشیدن به آب دریا تکیه کنند.

این نهاد مجددا خوستار برقراری فوری آتش بس در غزه شد.

رژیم صهیونیستی از اکتبر سال گذشته با حمایت همه جانبه آمریکا جنگی را علیه غزه آغاز کرد که تاکنون بیش از ۱۲۵ هزار شهید و زخمی و بیش از ۱۰ هزار مفقودی داشته و موجب ویرانی گسترده نوار غزه و شیوع قحطی در این منطقه شده است.

تل‌آویو با نادیده گرفتن ۲ قطعنامه شورای امنیت برای توقف فوری این جنگ و نیز دستورالعمل‌های دیوان بین‌المللی دادگستری درباره لزوم توقف یورش به رفح و در پیش گرفتن تدابیری برای جلوگیری از نسل‌کشی در این منطقه و نیز تلاش برای بهبود وضعیت انسانی در آنجا به حملات خود ادامه می‌دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.