رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: سامانه پاسخگویی ۱۳۸ پل ارتباطی بین مدیران آستان قدس رضوی با مخاطبان و دلدادگان به حضرت رضا (ع) در راستای پاسخگویی به سؤالات آنان است.

نقش مهم سامانه ملی ۱۳۸ برای ارتباط توده مردم با مدیران آستان قدس رضوی

عبدالحمید طالبی، در حاشیه این جلسه پاسخگویی تصریح کرد: یکی از موارد بسیار مورد تأکید تولیت آستان قدس رضوی ارتباط مدیران این آستان مقدس با مخاطبین و دلدادگان به حضرت رضا (ع) است.
وی ادامه داد: از همین رو مدیران بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی اعم از سازمان علمی و فرهنگی، بنیاد کرامت، حرم مطهر رضوی و... به‌صورت مستقیم از طریق سامانه ۱۳۸ پاسخگوی مخاطبان هستند تا ضمن استماع مشکلات آنان نسبت به حل مسائل مردم اقدام کنند.
رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز روز گذشته در دیدار با اعضا هیئت دولت به این نکته مهم تأکید کردند که در نامه امام علی (ع) به مالک‌اشتر به ارتباط با توده مردم تأکید شده است، از همین رو راه‌اندازی مرکز پاسخگویی ۱۳۸ از جمله اقداماتی بسیار خوبی است که ارتباط توده مردم را با مدیران آستان قدس رضوی در جهت رفع مشکلات آنان فراهم آورده است.
وی خاطرنشان کرد: ۱۲ مؤسسه اعم از بنیاد فرهنگی رضوی، بنیاد پژوهش‌های اسلامی، مؤسسه چاپ و انتشارات به نشر، دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) و علوم اسلامی رضوی و... وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی هستند و امروز بیشترین تماس‌ها مربوط به مدارس امام رضا (ع) بود که در ثبت‎نام دانش‌آموزان با مشکلاتی مواجه شده بودند.
طالبی ادامه داد: سعی ما این است ضمن استماع مشکلات و مسائل مردم در رفع آنها تلاش کنیم و در صورت لازم به مراکز و مؤسسات مربوطه ارجاع دهیم.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.