روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نوشت که اگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل دوباره توافق با جنبش حماس برای دستیابی به آتش بس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه را رد کند، این امر به منزله انداختن بمب اتم روی سر این رژیم خواهد بود.

«هاآرتص»: نتانیاهو با رد توافق آتش‌بس بمب اتم روی اسرائیل می‌اندازد

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» امروز دوشنبه نوشت: اگر نتانیاهو توافق با حماس بر سر آزادی اسیران را رد کند، وضعیت به گونه ای خواهد بود که گویی بمب اتم روی سر ما انداخته شده است.

این روزنامه ادامه جنگ علیه نوار غزه را راه حل برون رفت مشکلات فعلی رژیم صهیونیستی ندانست و افزود: ادامه جنگ در نوار غزه که به ادامه درگیری در شمال (جبهه نبرد با حزب الله) نیز می انجامد، راه حلی به همراه ندارد، بلکه ارتش اسرائیل را متلاشی می کند.

این روزنامه صهیونیستی اضافه کرد: ارتش اسرائیل به جنگ در نوار غزه ادامه می دهد و یورش به مناطقی که اشغال کرده است را بارها تکرار می کند اما بهای سنگین این حملات و یورش ها هدفی جز خونریزی ندارد.

هاآرتص ادامه داد: ارتش اسرائیل موفق به نابودی تاسیسات روی زمین می شود اما نمی تواند حماس را که به اندازه قبل از جنگ خود را بازسازی کرده است، متوقف کند.

سفر رئیس شاباک به قاهره

درحالی که دور جدید مذاکرات غیرمستقیم بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس برای دستیابی به توافق آتش بس و مبادله اسیران با میانجیگری مصر و قطر و آمریکا از چند روز پیش آغاز شده است، شبکه المیادین به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داد که «رونین بار» رئیس آژانس امنیت داخلی این رژیم موسوم به «شاباک» امروز دوشنبه برای بررسی دستیابی به قرارداد مبادله اسیران و توافق بر سر آتش بس در نوار غزه به قاهره پایتخت مصر سفر کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس شاباک در مصر با مقامات بلند پایه این کشور دیدار خواهد کرد و با آنها در مورد چند موضوع از جمله کنترل گذرگاه رفح در مرز نوار غزه و مصر گفت و گو می کند.

رئیس شاباک همچنین با مقامات بلندپایه مصر در مورد ساخت دیوار زیرزمینی بین نوار غزه و مصر به منظور جلوگیری از آنچه به زعم خود «قاچاق سلاح» خوانده است، گفت و گو خواهد کرد.

به نوشته های رسانه های رژیم صهیونیستی، رئیس شاباک روز چهارشنبه آینده نیز به قطر سفر می کند و در دوحه با مقامات بلندپایه این کشور جلسات کاری در راستای تکمیل مذاکرات درباره دستیابی به آتش بس در نوار غزه برگزار خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.