نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در جمع عزاداران هیئت خادم الرضا(ع) با اشاره به نقش هیئات در عاقبت بخیری جوانان گفت: هیچ وقت و هیچ کس نمی تواند چراغ خیمه امام حسین را خاموش کند و روز به روز این چراغ پرنور تر می شود.

نماینده قم: هیچکس نمی تواند چراغ خیمه امام حسین(ع) را خاموش کند

محمد منان رئیسی با حضور در جمع خادمان آشپزخانه هیئت خادم الرضا(ع) ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع) تصریح کرد: امشب توفیق داشتم در بین برادران و خواهران هیئت خادم الرضا شرف حضور داشته باشم و الحمدلله این هیئت جزء هیئت های خیلی خوب، ‌فعال و به ویژه جوان پسند استان قم است.

وی افزود: ما هم بنایمان بر این است که خادمی و نوکری در خدمت به مردم شریف قم را داشته باشیم و به همین جهت وظیفه دانستیم تا در بین دوستان هیئتی که عزیز دل ما هستند حضور یابیم و این شب ها عرض خداقوت و التماس دعایی را به آن ها داشته باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آرزو داریم همه جوانان زیر سایه امام حسین(ع) عاقبت بخیر باشند و برای رسیدن به این عاقبت بخیری باید به هیئت ها متصل بود و این مسیر را رها نکرد.

وی گفت: تمام خیرات و مبرات زیر سایه امام حسین(ع) و رونق هیئت ها هم همین جوانان هستند و بحمدالله نور امام حسین هیچ وقت خاموش نمی شود.

منان رئیسی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ وقت و هیچ کس نمی تواند چراغ خیمه امام حسین را خاموش کند و روز به روز این چراغ پرنور تر می شود و هر طیفی را بحمدالله می توان در هیئات محرم و در این شب ها در عزادارای ها دید که بی شک عزاداران خودشان را با این حضور بیمه می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.