تفاهم‌نامه همکاری کمیته ملی المپیک با تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی به‌منظور احداث اولین پایگاه کمیته ملی المپیک، با حضور وزیر ورزش و جوانان امضا شد.

امضای تفاهم‌نامه احداث اولین پایگاه کمیته ملی المپیک

مناف هاشمی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری کمیته ملی المپیک و تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی برای احداث پایگاه کمیته ملی المپیک در شرق و شمال شرق کشور گفت: امضای تفاهم‌نامه در آستانه المپیک 2024 پاریس صورت گرفت و خدا را شکر در مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به پاریس و تقدیر از آنها توسط وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک هستیم.

وی افزود: در چند ماه گذشته یک کار کارشناسی با تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی به عنوان اولین پایگاه متصل به آکادمی ملی المپیک انجام دادیم. نظر کمیته ملی المپیک بر این بوده که سه چهار نقطه به عنوان کمپ و مرکز استعدادیابی را به عنوان زیر مجموعه کمیته المپیک داشته باشیم و تفاهم‌نامه  اولین کمپ در استان خراسان رضوی با حضور دکتر امین زاده مدیرعامل موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی امضا شد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: به این ترتیب عزیزان در شمال شرق ایران می‌توانند از تجهیزات و امکاناتی که از سوی آکادمی ملی المپیک و کمیته ملی المپیک تهیه شده و با حضور افراد متخصص، بهره ببرند. امیدواریم سه نقطه در شمال، جنوب و مرکز و چند نقطه دیگر به عنوان مراکز رسمی کمپ تیم‌های ملی داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.