تحولات لبنان و فلسطین

۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵
کد خبر: 311184
اخبار ويژه / روی خوشی نسبت به سعودی ها نداریم

تذکر 12 نماینده به وزیران  اطلاعات و ارشاد

فرارو: 12 نماینده مجلس در تذکری ضمن اعلام نفوذ صدها نفری سرویس‌های جاسوسی غربی در برخی روزنامه‌ها و رسانه‌های داخلی، مقابله جدی وزیران اطلاعات و ارشاد را با این توطئه خواستار شدند.

 

سرکیسه کردن پناهجویان سوری

گروه سیاسی: خبرها حاکی است که برخی قاچاقچیان انسان در مرزهای آبی ترکیه از مهاجران سوریه وعراقی که خواهان سفر به اروپا هستند، مبالغ هنگفتی را دریافت می کنند. گفته می شود که دلالان از برخی پناهجویان که وضعیت مالی بهتری نسبت به سایرین دارند، مبالغی بیش از هزار دلار (بدون تضمین رسیدن به مقصد) دریافت می کنند.   

 

روی خوشی نسبت به سعودی ها نداریم

ایرنا: ژان پی یر شونمان، وزیر کشور سابق فرانسه و رئیس بنیاد res publica در بررسی سیاست خارجی فرانسه در جمع برخی از دانشجویان و مدیران در مرکز مطالعات بین‌المللی وزارت خارجه کشورمان گفت: روابط فرانسه با اعراب پیچیده است و از طرفی تصمیمات عربستان سعودی نیز در بازار نفت تاثیر گذار است، اگر چه روی خوشی از ایدئولوژی سلفی عربستان نداریم و این سیاست عربستان صدماتی را به جهان وارد کرده و زمینه را برای تروریسم جهادی آماده کرده است.

 

ارسال کتاب «شلیک به دانش»‌ برای آمانو

قدس آنلاین: پیرو درخواست آمانو برای ارایه اطلاعات درباره رابطه آژانس با ترور دانشمندان هسته‌ای ایران، کتاب «شلیک به دانش»‌ چاپ انتشارات خبرگزاری فارس که مستندات ترورهای هسته‌ای را بررسی کرده است، برای مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارسال شد.

 

هدف سفر نتانیاهو به مسکو

عصر ایران: به گفته شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی، نتانیاهو قصد دارد مجموعه اطلاعاتی درباره وضعیت منطقه جولان سوریه را در اختیار مقامهای روسیه قرار دهد و براهمیت حضور ارتش روسیه در سوریه برای جلوگیری از هر نوع درگیری میان اسراییل و ایران در آینده به گفت وگو بپردازد.

 

منع اکران «رستاخیز» در خارج کشور 

خبرگزاری صدا و سیما: حسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از نظر ما اکران فیلم «رستاخیز» در خارج از کشور بلامانع است، اما مجوز نمایش در داخل کشور را ندارد.

 

شکایت جهانگیری  از هفته نامه 9 دی و رجا نیوز

ایرنا: واحد حقوقی ریاست جمهوری به دنبال انتشار خبری دروغ در هفته نامه 9 دی درباره محکومیت دکتر اسحاق جهانگیری در دیوان محاسبات کشور و انعکاس آن در سایت رجانیوز، از این رسانه ها شکایت
 کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.