مهاجم تیم ملی فوتبال ایران هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته و مشخص نیست فصل بعد پیراهن چه تیمی را بر تن خواهد کرد!

همه چیز درباره آینده سردار؛ لورکوزن هرگز، لیگ امارات و سویا شاید

به گزارش قدس آنلاین ، سردار آزمون تا تابستان ۲۰۲۷ با بایر لورکوزن قرارداد دارد. بنابراین عجیب نیست که بعد از پایان انتقال قرضی به رم و تعطیلات تابستانی به آلمان برود و در تمرینات تیم ژابی آلونسو شرکت کند. او در حال مذاکره با چند باشگاه مختلف است اما وقتی هنوز به توافق رسمی نرسیده، باید در تمرینالت لورکوزن شرکت کند و تعهد خود را به مسئولان تیم آلمانی نشان بدهد.

اما سردار چه تصمیمی برای آینده خود گرفته؟ تصمیم قطعی او مشخص نیست اما چند باشگاه اروپایی و آسیایی در حال مذاکره با او و مدیر برنامه‌اش هستند تا شاید توافقی حاصل شود. سویا یکی از باشگاه‌های اروپایی است که فصل قبل نتایج درخشانی در لالیگا به دست نیاورد و خلاف همیشه امسال در رقابت‌های اروپایی شرکت نخواهد کرد. همین مسئله در کنار پیشنهاد انتقال قرضی و همچنین دستمزدی که چندان باب میل سردار نیست، همه و همه باعث شده‌اند تا توافق با سویا فعلاً نهایی نشود.

سردار در لورکوزن دستمزد بالایی دریافت می‌کند و حتی اگر با باشگاهی جدید به توافق نرسد، می‌تواند تمام و کمال حقوق خود را از باشگاه آلمانی دریافت کند. با این حال آزمون علاقه‌مند است تا زودتر در تمرینات باشگاه جدید خود شرکت کند و در شرایط بازی باشد. سویا نیمی از دستمزد کنونی سردار در لورکوزن را به او پیشنهاد داده و البته در حال مذاکره است تا ستاره تیم ملی ایران را برای یک فصل قرض بگیرد. انتقال قرضی یعنی اینکه آزمون پایان فصل بعد باید به لورکوزن برگردد و دوباره همین آش و همین کاسه!

در این بین اما چند تیم آسیایی نیز برای شکار آزمون دندان تیز کرده‌اند. گویا مذاکره با یک تیم اماراتی در حال انجام است تا اگر شرایط مهیا بود، سردار راهی دبی شود و بازی در «ادنوک‌لیگ» را تجربه کند. در امارات آزمون می‌تواند نزدیک به ایران باشد و دیگر دوری از خانواده را حس نکند. او سال‌هاست در روسیه، آلمان و ایتالیا حضور دارد و شاید این فصل تصمیم بگیرد به لیگی در نزدیکی ایران بیاید و برای نخستین بار بازی در یک تیم آسیایی را به طور حرفه‌ای تجربه کند.

این‌ها نکاتی درباره آینده آزمون است. مهاجمی توانمند که دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران محسوب می‌شود. او اگر تا الان تصمیمی نگرفته، قطعاً به خاطر این است که لورکوزن رقم بالایی را برای صدور رضایتنامه‌اش در نظر گرفته است؛ در واقع، اگر رضایتنامه ۱۲ میلیون یورویی نبود، شاید حالا آزمون را هم مثل مهدی طارمی در ترکیب یک تیم بزرگ می‌دیدیم. اتفاقی که فصل قبل برای سردار رخ داد و او در انتقالی جذاب راهی رم در سری‌آ ایتالیا شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.