گروه های مقاومت طی ۴۸ ساعت گذشته با اجرای عملیات مختلف خود آرامش را از رژیم صهیونیستی گرفته اند.

عملیات مختلف گروه‌های مقاومت، آرامش را از رژیم صهیونیستی گرفت

به گزارش قدس آنلاین، طی روزها وشب های گذشته، مقاومت فلسطین به عملیات‌های خود علیه اشغالگران در نوار غزه را با شدت ادامه داده است.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که القسام یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را نیز با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ در شرق شهر رفح هدف قرار داد.

همچنین این گردان‌ ها تصاویری از کمین پیچیده‌ ای که نیروهایش در محله تل الهوا در جنوب شهر غزه ایجاد کردند، و مراحل آماده سازی بمب‌ ها و موشک‌ ها، مسیر پیشروی خودروهای زرهی و محدوده عملیات و در ادامه منفجر کردن خودروهای دشمن با استفاده از موشک‌ های به جا مانده از ارتش اشغالگر، بمب ضد نفر، بمب «شواظ» و راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ منتشر کرد.

القسام همچنین با انتشار بیانیه‌ای مسوولیت عملیات تیراندازی در نزدیکی روستای رامین در شرق طولکرم در کرانه باختری اشغالی را که در آن سه شهرک نشین صهیونیست زخمی شدند، برعهده گرفت.

این گردان‌ ها تاکید کرد که این عملیات برای انتقام خون شهدا و پاسخ به کشتارهای رژیم صهیونیستی در نوار غزه و جنایات آن در کرانه باختری و نقض حقوق اسرای فلسطینی در زندان‌ های این رژیم اجرا شد.

القسام در ادامه نیز بر استمرار عملیات‌ هایش علیه اشغالگران در طوباس، جنین، طولکرم و نابلس مادمی که حملات علیه غزه ادامه دارد، تاکید کرد.

با وجود اینکه روز گذشته رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک پهپاد آن به دلیل مشکل فنی در اردوگاه نور شمس در طولکرم سرنگون شده اما نگرانی در خصوص افشای اطلاعات آن وجود ندارد، اما سرایا القدس، شاخه گردان طولکرم نیز در بیانیه‌ ای اعلام کرد، یک فروند پهپاد دشمن را که در حال اجرای ماموریت اطلاعاتی در آسمان اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم بوده، رهگیری و ساقط کرده است.

این گردان‌ ها در ادامه گزارش داد که نیروهای فنی و مهندسی آن موفق شدند اطلاعات مهم و حساسی را از این پهپاد استخراج کنند.

اما این پایان ماجرا نبود زیرا از یک سو گردان‌ های شهید عبد القادر الحسینی نیز اعلام کرد که یگان موشکی و توپخانه‌ ای آن به هدف قرار دادن شهرک‌ های صهیونیست نشین و پایگاه‌ های نظامی ارتش اشغالگر و نیز محور نتزاریم با موشک و خمپاره ادامه می‌ دهد و از سوی دیگر نیروهای شهید عمر القاسم، شاخه نظامی جبهه دموکراتیک آزادسازی فلسطین نیز اعلام کردند که یک بمب انفجاری را در نزدیکی یک دستگاه نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در شرق رفح منفجر کردند که در نتیجه آن این نفربر دچار حریق شده و منهدم شد.

همچنین این نیروها از هدف قرار دادن اشغالگران در اطراف گذرگاه زمینی رفح با گلوله‌های خمپاره خبر دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.