آرتور کوین یامگا به دلیل آسیب دیدگی شدیدی که از ناحیه چشم برایش ایجاد شد، حداقل تا نیم فصل نمی‌تواند برای استقلال بازی کند. ضمن اینکه ممکن است دوری او از میادین تا پایان لیگ بیست و چهارم هم طول بکشد.

یامگا در گفت‌وگو با قدس: هنوز به بازگشت ‌امیدوارم / باید از شکست‌ها درس بگیریم

به گزارش قدس آنلاین،نام کوین یامگا دست کم از میان لیست بازیکنان استقلال در نیم فصل اول لیگ بیست و چهارم حذف خواهد شد اما برای نیم فصل دوم همچنان روزنه‌امیدی وجود داشته باشد که شاید ستاره فرانسوی باشگاه استقلال بتواند به ترکیب تیمش بازگردد. در واقع باشگاه استقلال قصد دارد با توافق  دوطرفه و مشروط قرارداد یامگا را فسخ کند، با این شرط که اگر او در نیم فصل دوم شرایط بازگشت به میادین را پیدا کرد، نامش به لیست آبی‌ها اضافه شود.

*ماه‌ها مبارزه

کوین یامگا که اکنون در کشورش به استراحت می‌پردازد، درباره شرایط جدیدی که با آن مواجه است گفت: « تحمل چنین شرایطی دشوار است اما من ماه‌ها است درحال مبارزه هستم تا اوضاع را بهتر کنم. باید از تمام پزشکانی که در این دوران کمک کردند تا بهبودی حاصل شود، تشکر کنم. زحمات زیادی در ایران کشیده شد که جای قدردانی دارد. حادثه‌ای که برای من رخ داد بسیار نادر است اما به هرحال ممکن است برای هر کسی چنین شود و من هم هرگز ناامید نیستم و تلاش می‌کنم دوباره به شرایط عادی برگردم. اینکه بتوانم دوباره فوتبال بازی کنم، مشخص نیست. فعلاً تمرینات انفرادی انجام می‌دهم و به زمان بازگشت فکر نمی‌کنم».

*اول سلامتی

یامگا درباره اینکه ممکن است نیم فصل دوم به ترکیب استقلال بازگردد این توضیح را می‌دهد: « همان طور که گفتم فقط به فکر بازگشت سلامتی هستم و به زمان بازگشت خودم به میادین فکر نمی‌کنم. چیزی که برای من در این برهه اهمیت دارد این است که بتوانم بینایی‌ام را به طور کامل بدست آورم. قطعاً اگر اتفاقات مثبتی رخ دهد به بازگشت فکر می‌کنم فضا در باشگاه استقلال برای بازگشت دوباره من کاملاً باز است و مشکلی از این بابت وجود ندارد. خودم در اوج‌امیدواری هستم و تلاشم را متوقف نمی‌کنم».

*درس از شکست‌ها

بازیکن سابق استقلال درباره عملکرد تیمش در نقل و انتقالات نیز گفت: « شنیدم بازیکنان خوبی به خدمت گرفته شده‌اند. متأسفانه فصل قبل در روز آخر قهرمانی را از دست دادیم. خودمان را آماده برپایی جشن قهرمانی کرده بودیم اما این اتفاق رخ نداد و روز تلخی برای ما رقم خورد. به هرحال باید از این اتفاقات درس بگیریم. اتفاقی است که رخ داد و صحبت درباره آن دیگر جایز نیست و باید نگاه رو به جلو داشته باشیم. صحبت از ناکامی‌های گذشته بی‌فایده است و باید از شکست‌ها درس بگیریم و با قدرت در فصل جدید حاضر شویم».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.