وزیر اطلاعات در مورد حضور و ورود عوامل گروهک‌های تکفیری و داعشی در قالب کارگران خارجی غیر مجاز هشدار داد و از مردم خواست در کرایه دادن و به کارگیری اتباع غیرمجاز حساسیت بیشتری حتی در مواردی که این افراد برای حفظ ظاهر با خانواده مراجعه می‌کنند.

بازداشت دو تن از رهبران داعش در عملیات سربازان گمنام امام زمان(عج)

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، وزیر اطلاعات در اخرین برنامه حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران از شناسایی، ردگیری و بازداشت بیش از ۲۰ نفر از عوامل گروه‌های تکفیری و داعشی طی ۱۲ عملیات میدانی با همکاری هیئات و مجموعه‌های فرهنگی و آیینی و با هوشیاری مردم در ایام محرم و عذاداری ها خبر داد و گفت: این افراد اغلب از اتباع غیرمجاز بودند.

حجت‌الاسلام خطیب افزود: ۱۲ نفر از این افراد نیروهای میدانی بودند که برای اجرای عملیات به کشور ما آمده بودند و دو نفر از آنها نیز از رهبران و فرماندهان گروه‌های تکفیری و داعشی بودند که وابسته به کشورهایی بودند که با ما همسایه هم نیستند.

وی با قدردانی و تشکر از مردم برای همکاری در شناسایی و دسگیری این افراد و تروریست ها و هوشیاری آنها در این خصوص از مردم خواست در کرایه دادن و اجاره دادن و به کارگیری اتباع غیرمجاز حساسیت بیشتری به خرج دهند و تأکید کرد: مخصوصا که این‌ها مراجعات روزانه موارد کرایه(اماکن و منازل) روزانه و کارگری روزانه دارند و مردم باید نسبت به این‌ها حساسیت بیشتری داشته باشند.

وزیر اطلاعات گفت: این دسته از نیروهای گروه های تکفیری روش و کار جدیدی را شروع کردند و برای عادی‌سازی با (پوشش)خانواده می آیند بعضا همسران و خانواده‌ای را همراه خود می‌کنند تا ظاهر را حفظ کنند.

وی اضافه کرد: به دلیل اینکه کنترل مرزی و برخوردهای مرزی افزایش پیدا کرده این ها تلاش می‌کنند تامین و تهیه تجهیزاتشان را در داخل انجام دهند، لذا فروشندگان عزیز نسبت هم لازم است به تجهیزات دو منظوره و فروش آن دقت بیشتری داشته باشند.

خطیب در پاسخ به این سوال که آیا گزارش رسمی از سقوط بالگرد وجود ندارد، گفت: مسئول مربوطه گزارشات را می‌دهد، ستاد کل این را دنبال کرده توضیحات را خودشان ارائه می‌کنند ما جزئیاتی نداریم. هیات تحقیق در اختیار آنها بوده زحمت کشیدند گزارشی تهیه کردند و در اختیار دولت و سران قرار دادند امیدواریم توضیحات رسانه ای آن را هم خودشان انجام دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.