از چهارشنبه گذشته سوم مردادماه سه فیلم تازه «پول و پارتی»، «ساعت ۶ صبح» و «مصائب شیرین ۲» به چرخه اکران اضافه شده که مجموع فروش این سه فیلم بیش از ۷ میلیارد و نیم بوده است.

گیشه در تصاحب فیلم‌های کمدی/ شروع خوب «پول و پارتی»

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، از چهارشنبه گذشته سوم مردادماه سه فیلم تازه «پول و پارتی»، «ساعت ۶ صبح» و «مصائب شیرین ۲» به چرخه اکران اضافه شده است که مجموع فروش این سه فیلم بیش از ۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان بوده است.

فیلم سینمایی «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی و در ژانر کمدی طی سه روز گذشته ۵ میلیارد و ۸۰۱ میلیون تومان فروش داشته و بالغ بر ۸۰ هزار و ۴۰۰ نفر در ۳۱۵ سالن به تماشای این فیلم نشسته اند.

سهیلی «پول و پارتی» را با فیلم‌نامه‌ای از حسام سامری‌زاده ساخته و  بازیگران نام‌آشنای طنز همچون امیر جعفری، مهدی هاشمی، هادی کاظمی در کنار ساعد سهیلی و پردیس احمدیه در آن نقش آفرینی می کنند. با توجه به رکوردهای فروشی که برخی از فیلم های کمدی در افتتاحیه اکران ثبت کرده اند به نظر می رسد «پول و پارتی» نمایش خود را با شتاب کمتری آغاز کرده و باید دید در روزهای آینده روند صعودی فروش این فیلم سرعت خواهد گرفت.

اما فیلم دیگری که از چهارشنبه گذشته اکرانش را آغاز کرده، «ساعت ۶ صبح» به کارگردانی مهران مدیری است که این فیلم هم با در اختیار داشتن ۱۹۸ سالن و ۲۱هزار و ۹۹۶ توانسته طی سه روز گذشته یک میلیارد و ۷۱۲ میلیون تومان را نصیب گیشه کند. تازه‌ترین فیلم مدیری در ژانر اجتماعی است که داستانی ملتهب و نفسگیر دارد و رقیب تازه ای برای فیلم های در حال اکران است. سمیرا حسن‌پور، مهرداد صدیقیان، مونا فرجاد، مهران مدیری، تینو صالحی، سعید زارعی، منصور نصیری، خیام وقار کاشانی، وحید منتظری و... از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

مهران مدیری پیش‌تر «ساعت ۵ عصر» را در فضایی اجتماعی و کمدی ساخته بود که اواخر تیرماه سال ۹۶ اکران شد که بیش از ۹ میلیارد تومان فروش داشت.

اما رتبه بعدی به «مصائب شیرین۲» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علیرضا داوودنژاد اختصاص دارد که به نسبت دو فیلم قبلی فروش قابل توجهی در افتتاحیه خود به دست نیاورده است. این فیلم هم در ۵۸ سالن اکران شده و از چهارشنبه گذشته تاکنون ۶۶۳ نفر به تماشای آن نشستند و فروشی معادل ۵۰ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان را کسب کرده است.

در این فیلم که سال ۱۳۹۷و در ادامه قسمت اول ساخته شده زنده‌یاد رضا داوودنژاد، ترلان پروانه، مونا داوودنژاد، زهرا داوودنژاد، علی داوودنژاد، همایون کاظمی و محمدرضا داوودنژاد نقش‌آفرینی کرده‌اند.

بر همین اساس، از ابتدای مرداد تا امروز «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی با ۱۱ میلیارد، «پول و پارتی» با فروشی معادل ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، «خجالت نکش ۲» به کارگردانی رضا مقصودی ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و «یادگار جنوب» یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، «ساعت ۶ صبح» با یک میلیارد و ۶۶۹ میلیون تومان، «مست عشق» با فروشی بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و «تمساح خونی» با ۵۱۰ میلیون در جایگاه های اول تا هفتم جدول قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.