خبر فوری

چند روز پیش اسامی پنج نفراز مدیران فوتبالی مطرح و گفته شد که این افراد نیز باید برای ادای توضیحاتی درباره پرونده فساد در فوتبال در دادگاه کرمان حاضر شوند.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با قدس: ازحالا باقدرت با فاسدان می‌جنگم

به گزارش قدس آنلاین، میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان تهران یکی از از همین افراد بود که به دستور بازپرسی به دادگاه کرمان احضار شده بود. ماجدی بعد از حضور در کرمان و ادای توضیحاتی درحالی که خود را آماده بازگشت به تهران می‌کرد، پاسخگوی سؤالات ما شد.

-چند روز قبل اسم شما و چهار مدیر دیگر مطرح و گفته شد باید به دادگاهی در کرمان بروید و درباره مسائل مختلف توضیحاتی بدهید. ظاهراً این کار انجام شده است.

همان روز ابتدا گفتم که وقتی حکم یااتهامی علیه کسی ثابت نشده درست نیست که اسم آن شخص رسانه‌ای شود. اهالی ورزش به خصوص فوتبال من را به خوبی می‌شناسند. اخلاق و سلایق من را می‌دانند اما متأسفانه بخشی خارج از ورزش اسم افرادی که احضار شده‌اند را رسانه‌ای کرد درحالی که این کار حرفه‌ای نبود ونباید چنین اقدامی می‌شد. به هرحال من با وجود ناراحتی عمیقی که از این ماجرا داشتم به کرمان رفتم و توضیحاتم را دادم.

-درنهایت در جلسه بازپرسی چه گذشت؟

توضیحاتم را دادم. جلسه خوبی بود و همه چیز تمام شد. البته بهتر است من درباره جزئیات حرفی به زبان نیاورم تا دستگاه قضایی پیرامون این موضوع اظهارنظر رسمی کرده و اطلاع‌رسانی کند.

-با توجه به اینکه شما بعد از جلسه به تهران برگشتید، به معنی آن است که تبرئه شدید چون دیگر افراد بعد از حضور در اولین جلسه بازپرسی بازداشت شدند.

به هرحال این‌ها مسائلی است که خود دستگاه قضایی باید درباره آن توضیح دهد. اما چیزی که من می‌توانم به شما بگویم این است که شک نکنید میرشاد ماجدی با چنین‌اتهاماتی از میدان جنگ و مبارزه با فساد فرار نخواهد کردو با قدرت‌ایستاده است.

-یعنی مبارزه شما با فساد سبب شده چنین مسائلی علیه‌ت شما شکل بگیرد.

از روزی که مدیریت درهیئت فوتبال استان تهران را شروع کرد به همه گفتم با همه وجودم با فساد مبارزه خواهم کرد. این شعار من بود. شاید به مذاق برخی خوش نیامده باشد. اشکالی ندارد. من راه خودم را می‌روم واتهام زنی‌ها نیز سبب دلسردی من نخواهد شد. با قدرت به کارم ادامه خواهم داد و با افرادی که سعی می‌کنند از راه‌های غیر قانونی در فوتبال کسب ثروت کنند می‌جنگم. مطمئن باشید میرشاد ماجدی پا پس نخواهد کشید و این قبیل اتفاقات من را مأیوس نمی‌کند. من اجازه نمی‌دهم کسی با شخصیت مدیریتی من بازی کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.