خبر فوری

یکی از مسئولان جبهه مردمی برای آزادی فلسطین با تاکید بر اینکه محور مقاومت کاملا آماده رویارویی با دشمن صهیونیستی است اعلام کرد اشغالگران از خطای بزرگی که با ترور اسماعیل هنیه مرتکب شدند، پشیمان خواهند شد.

جبهه مردمی فلسطین: صهیونیست‌ها از ترور هنیه پشیمان می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، «ماهر الطاهر» مسئول روابط بین‌المللی در جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس اعلام کرد: شهید هنیه با ارزش‌ترین دارایی خود را در راه فلسطین تقدیم کرد.

وی افزود: مردم فلسطین کاملاً آماده هستند تا هرگونه فداکاری برای آرمان خود انجام دهند و هر بهایی را در این راه بدهند. دشمن صهیونیستی از همه خطوط قرمز عبور کرده و همه چیز را به سمت یک جنگ همه جانبه با کل محور مقاومت سوق می‌دهد.

این مسئول جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تاکید کرد: محور مقاومت کاملاً آماده رویارویی با دشمن اشغالگر بوده و امور به سمت تشدید درگیری‌ها پیش می‌رود.

ماهر الطاهر گفت: دشمن صهیونیستی از خطای بزرگی که با ترور اسماعیل هنیه و تجاوز به حاکمیت ایران مرتکب شد، پشیمان خواهد شد.

وی اظهار داشت که این جنایت ترور بدون حمایت آمریکایی‌ها انجام نمی‌شد.

بیانیه حماس در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه به شکل زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم (ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون)

جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش در حمله جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به محل اقامتش در تهران بعد از مشارکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید ایران را به ملت بزرگ فلسطین، امت اسلامی و عربی و همه آزادگان جهان تسلیت می‌گوید.

انا لله و انا الیه راجعون

جنبش مقاومت اسلامی حماس چهارشنبه 25 محرم 1446 هجری مصادف با 31 جولای 2024 میلادی»

روابط عمومی کل سپاه پاسداران در بیانیه ای خبر شهادت اسماعیل هنیه را تایید و اعلام کرد: با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس، در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.

علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.