خبر فوری

براساس داده‌های اعلام‌شده از سوی اتحادیه سراسری دامداران، قیمت دام زنده راکد شده است و نوسانی در بازار این محصول مشاهده نمی‌شود.

بالاترین نرخ دام زنده به کدام استان تعلق می‌گیرد؟ + جدول

به‌گزارش قدس آنلاین، براساس داده‌های اعلام‌شده از سوی اتحادیه سراسری دامداران، قیمت دام زنده راکد شده است و نوسانی در بازار این محصول مشاهده نمی‌شود. در سطح استان تهران نرخ گوسفند زنده به ازای هر کیلوگرم بین ۳۱۰ هزار تا ۳۲۰ هزار تومان متغیر است و گوساله زنده نیز به قیمت ۱۸۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

مصرف‌کنندگان در استان اصفهان دام زنده را با تفاوت ۱۵ هزار تومانی نسبت به پایتخت با میانگین ۲۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان تهیه می‌کنند. در سطح این استان گوسفند زنده به قیمت ۲۸۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان نوسان دارد.

در استان خراسان‌رضوی گوسفند زنده ۲۶۵ هزار تا ۲۷۵ هزار تومان و گوساله زنده از ۱۸۰ هزار تا ۱۸۵ هزار تومان تهیه می‌شود.

فارس‌نشینان این ماده مصرفی را در سطح بازار میانگین ۲۴۷ هزار و ۷۵۰ تومان خریداری می‌کنند و گوساله زنده نیز به قیمت ۱۸۰ هزار تا ۱۹۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

در استان قم با نماد بالاترین قیمت گوسفند زنده و با توجه به نرخ بالا این محصول، از ۳۱۵ هزار تا ۳۲۰ هزار تومان و گوساله زنده از ۱۹۰ هزار تا ۲۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

در استان مرکزی و مناطق تحت پوشش این استان گوسفند و گوساله زنده را با نرخ میانگین ۲۴۴ هزار و ۷۵۰ تومان عرضه می‌شود و گوساله زنده بین ۱۹۰ هزار تا ۱۹۴ هزار تومان توزیع می‌گردد.

چهارمحال‌وبختیاری گوسفنده زنده را بین ۲۸۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان و گوساله زنده بین ۱۸۰ هزار تومان تا ۱۸۵ هزار تومان موج دارد.

جدول قیمتی دام سبک در استان‌های مختلف کشور

استان 

حداقل قیمت گوسفند زنده

حداکثر قیمت گوسفند زنده

حداقل قیمت گوساله زنده

حداکثر قیمت گوساله زنده

تهران

۳۱۰,۰۰۰

۳۲۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۲۰۰,۰۰۰

اصفهان

۲۸۰,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

خراسان‌رضوی

۲۶۵,۰۰۰

۲۷۵,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

فارس

۲۹۵,۰۰۰

۳۱۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

همدان

۲۸۰,۰۰۰

۳۱۵,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

۲۱۰,۰۰۰

قم

۳۱۵,۰۰۰

۳۲۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

۲۰۰,۰۰۰

مرکزی

۲۹۵,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

۱۹۴,۰۰۰

چهارمحال‌وبختیاری

۲۸۰,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

منبع: تجارت‌نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.