خبر فوری

رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای شهر مشهد گفت: همایش علمی کاربردی «ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و چالش‌های حاشیه شهر مشهد»، روزهای هفدهم و هجدهم مرداد برگزار می‌شود.

برگزاری همایش ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و چالش‌های حاشیه شهر مشهد

به گزارش قدس خراسان، مجید طهوریان‌عسکری از برگزاری همایش علمی کاربردی «ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و چالش‌های حاشیه شهر مشهد» خبر داد و گفت: این همایش با مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد و دادگستری استان خراسان رضوی و همکاری نهادهای مختلفی از جمله مجموعه‌های دانشگاهی سطح استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه حدود ۵ ماه پیش فراخوان ارسال مقاله به این همایش منتشر شده، افزود: تاکنون بیش از ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش رسیده و بیشترین تعداد مقالات مربوط به حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، اقتصاد و زیست‌بوم شهری و بهداشت محیط است.

رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد گفت: این همایش طی ۲ روز، ۱۷ و ۱۸ مردادماه برگزار و میزبان نویسندگان مقالات و شخصیت‌های برجسته کشوری است.

طهوریان‌عسکری تصریح کرد: مراسم اختتامیه نیز با حضور معاون اول قوه قضائیه و مسئولین ملی و استانی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از چهاردهم تا شانزدهم مردادماه هم هرروز کارگاه‌‎های مختلف علمی با موضوعات متنوع و موثر در حاشیه شهر همچون مسائل حقوقی، شهرسازی، بهداشت محیط و فرهنگی و اقتصاد در محل «کارخانه نوآوری مشهد» برگزار می‌شود،گفت: چنین کارگاه‌هایی، دستاوردهای متنوع علمی و نقش موثری بر تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری در حوزه‌های رفع مسائل حاشیه شهر و به تبع، در حوزه اجرا، برای مدیریت شهری خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.