رمان جنایی و معمایی «پیدایت می‌کنم» نوشته هارلن کوبن با ترجمه محدثه احمدی توسط نشر آموت منتشر شد و به بازار کتاب آمد.

انتشار رمان جنایی و معمایی«پیدایت می‌کنم» / پدری که غیر ممکن را ممکن می‌سازد

در این تریلر نفس‌گیر، پدری بی‌گناه به جرم قتل پسرش به زندان می‌افتد. اما در نهایت به شواهدی دست می‌یابد که نشان می‌دهند فرزندش هنوز زنده است. پس باید برای یافتن حقیقت از زندان فرار کند. دیوید باروز قبلا پدری بود که پسر سه‌ساله‌اش، متیو، را می‌پرستید و همراه همسرش زندگی رؤیایی داشت تا این‌که یک شب ناگهان از خواب ‌پرید و فهمید متیو در اتاقش به قتل رسیده است.

پنج سال بعد، دیوید متهم شناخته شده و باید تا آخر عمر در یک زندان فوق امنیتی بماند؛ سرنوشتی که هیچ تمایلی به جنگیدن با آن ندارد. اما یک روز عکس پسری به دستش می‌رسد که به‌شدت به متیو شبیه است. امکان ندارد اما دیوید ته دلش می‌داند که متیو هنوز زنده است. دیوید تصمیم می‌گیرد غیرممکن‌ها را ممکن سازد: پسرش را نجات بدهد، آبروی ازدست‌رفته‌اش را برگرداند و حقیقت را بفهمد. اما پلیس درست پشت سرش است و در این شرایط، دیوید می‌تواند به اندازه کافی زمان بخرد و واقعیت شوکه‌کننده را روشن کند؟

«هارلن کوبن» متولد ۴ ژانویۀ ۱۹۶۲ نویسنده و تهیه‌کنندۀ آمریکایی است. او از ۲۶ سالگی وارد حوزۀ نویسندگی شد. تاکنون بیش از ۳۰ رمان معمایی از او منتشر شده که به ۴۵ زبان دنیا ترجمه شده‌اند. هارلن کوبن در سبک رمان‌های معمایی و مهیج کار می‌کند. در داستان‌های او معمولاً به رویدادها، قتل یا تصادف‌های مهیب گذشته اشاره می‌شود. بعضی شخصیت‌ها در میان رمان‌هایش مشترک هستند.  

انتشار رمان جنایی و معمایی«پیدایت می‌کنم»/ ماجرای پدری که غیر ممکن را ممکن می‌سازد

داستان‌هایش به گونه‌ای است که مجموعه‌هایی تلویزیونی با اقتباس از آثارش ساخته شده‌اند. بسیاری از کتاب‌های کوبن در میان آثار پرفروش قرار گرفته‌اند. او نخستین نویسنده‌ای است که سه جایزۀ مهم اِدگار، شِیمِس و آنتونی را از آن خود کرده است.

در اثر تازه کوبن مخاطب با مجموعه‌ای از پیچ‌وخم‌ها روبه‌رو است که این اثر را هم به مانند آثار پیشینش با استقبال روبرو کرده است.

گاردین درباره رمان «پیدایت می‌کنم» نوشته است: «ماجراجویی جذاب و فوق‌العاده خطرناک» و گیلین فلین؛ نویسنده آمریکایی گفته است: «کوبن یکی از نویسندگان بزرگ تمام اعصار است.» 

رمان «پیدایت می‌کنم» با ۳۶۸ صفحه  و قیمت ۲۹۹۰۰۰ تومان در دسترس علاقه‌مندان به آثار جنایی قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.