بازیکن تیم ملی فوتبال ازبکستان دیدار نخست پرسپولیس در لیگ بیست و چهارم را از دست داد.

پرسپولیس بدون «ارونوف» لیگ برتر را آغاز می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات پیش فصل خود را در اردوی ترکیه پشت سر می‌گذارد که لیست بازیکنان این تیم برای حضور در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در حال تکمیل شدن است اما مشکل اصلی برای کادرفنی سرخپوشان پایتخت مصدومیت بازیکنان کلیدی فصل گذشته است.

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس همراه با اوستون ارونوف جدی‌ترین بازیکنان آسیب دیده پرسپولیس هستند که به طور قطع نمی‌توانند در هفته‌های اول و دوم رقابت‌های فصل پیش رو مقابل ذوب آهن اصفهان و تراکتور تبریز بازی کنند.

این در حالی است که ارونوف در رقابت‌های فوتبال المپیک با پیراهن تیم ملی ازبکستان بازی کرد اما به دلیل آسیب دیدگی نمی‌تواند در دو دیدار ابتدایی پرسپولیس در لیگ برتر حضور داشته باشد.

بازیکن ملی پوش پرسپولیس که از جمعه گذشته در تمرینات تیم حاضر شده است حداقل یک هفته دیگر می‌تواند در تمرینات گروهی شرکت کرده و سپس به امور تاکتیکی اضافه شود.

شایان ذکر است بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از ۲۵ مردادماه در حالی آغاز می‌شود که پرسپولیس در هفته نخست میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود. این تیم سپس راهی تبریز می‌شود تا اول شهریور مقابل تراکتور بازی کند.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.