صندوق بازنشستگی کشوری برای راهپیمایی اربعین حسینی، مجموعه‌ای از خدمات زیارتی ارائه می‌کند که امروز آخرین فرصت برای ثبت درخواست خود برای استفاده از مجموعه خدمات اربعین است.

آخرین فرصت درخواست دریافت خدمات راهپیمایی اربعین بازنشستگان

صندوق بازنشستگی کشوری با هدف تسهیل حضور بازنشستگان در راهپیمایی اربعین حسینی مجموعه‌ای از خدمات زیارتی شامل برپایی موکب، اسکان بازنشستگان مشترک این صندوق و همراهان ایشان و برنامه‌های فرهنگی ارائه کرده است.

متقاضیان برای ثبت درخواست برای استفاده از مجموعه خدمات اربعین صندوق می‌توانستند از ۱۱ مرداد از طریق سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی https://eservices.cspf.ir/Auth-api اقدام کنند این در حالیست که بنا بر اعلام قبلی این صندوق، امروز ۱۴ مرداد آخرین زمان برای ثبت این درخواست است.

شایان ذکر است زمان پذیرش زائران در موکب صندوق بازنشستگی از ۲۰ مرداد تا ۳ شهریور ۱۴۰۳ است.

با توجه به اینکه بر اساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین، تشرف به زیارت اربعین حسینی منوط به ثبت نام در سامانه سماح و رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در این زمینه است، بنابراین متقاضیان باید در این سامانه ثبت نام قطعی و سپس به سایت صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه و برای استفاده از محل اسکان زائران حسینی و دیگر خدمات ثبت نام کنند.

البته باید متذکر شد که ثبت نام در سامانه هیچ‌گونه تعهدی برای صندوق بازنشستگی کشوری برای اعزام و حمل و نقل برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.