وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای از کشته شدن ۱۴۷۰ نظامی کی‌یف و انهدام ۳ انبارمهمات اوکراین در جریان ادامه عملیات ویژه مسکو در شبانه روز گذشته خبر داد.

۳ انبارمهمات اوکراین منهدم شدند/۱۴۷۰ نظامی کی‌یف کشته شدند

وزارت دفاع روسیه امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای به تشریح جزئیاتی از ادامه عملیات ویژه نظامیان این کشور در اوکراین در شبانه روز گذشته اشاره کرد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص ادامه داد: واحدهای یگان جنوب وضعیت تاکتیکی خود را بهبود بخشیدند، نیروهای مسلح اوکراین تا ۵۲۰ نظامی خود را در منطقه تحت مسئولیت این یگان از دست داد.

این بیانیه اضافه می کند: یگان شرق وضعیت را در خط مقدم بهبود بخشیدند؛ ۲ ضدحمله نیروهای مسلح اوکراین دفع شد و دشمن ۱۰۵ نظامی خود را در یک روز از دست داد. نیروهای مسلح اوکراین در یک روز ۱۲۰ نیروی نظامی خود را در منطقه مسئولیت یگان شمال از دست دادند.

مسکو در ادامه خاطرنشان کرد: یگان مرکز ۳ ضدحمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کرد، تلفات دشمن در یک روز ۳۵۵ نیروی نظامی در منطقه تحت مسئولیت این یگان بود.

بیانیه مذکور در ادامه افزود: واحدهای یگان غرب بر خطوط و مواضع سودمندتری تسلط یافتند؛ نیروهای مسلح اوکراین ۳۷۰ پرسنل نظامی و ۳ انبار مهمات را از دست دادند.

بیانیه وزارت دفاع روسیه در ادامه از تلاش این کشور در شبانه روز گذشته برای خنثی سازی ضدحملات ارتش اوکراین در محورهای مختلف نیز خبر داد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.