۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 1004422

برنامه «خیابان ایران» پنج شنبه ها ساعت ۱۱:۱۵ از رادیو ایران تقدیم می شود.

پهلوانی که شهید شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازشبکه رادیویی ایران، محمدحسین خسرو جردی تهیه کننده برنامه «خیابان ایران» گفت: این برنامه روایت زندگی و ایثارگری شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده های آنهاست.

وی ادامه داد: پنج شنبه ۱۸مرداد، همزمان با روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم نگاهی بر زندگی تا شهادت «سجاد عفتی» خواهیم داشت.

وی ادامه داد: شهید مدافع حرم «سجاد عفتی»، پس از عملیات محرم و شهادت مصطفی صدرزاده در میدان خان طومان، نام عملیاتی «سید ابراهیم» را برای خود برگزید. هم‌رزمان و فرماندهانش او را به این نام می‌شناختند. حتی وقتی شب‌ها با کیسه ارزاق در خانه یتیمان خالدیه و الحاضر در استان حلب را می‌زد، آن‌ها نیز او را به نام صدا می‌زدند.

تهیه کننده «خیابان ایران» تصریح کرد: این شهید والامقام از ابتدای جنگِ سوریه و عراق علاوه بر حضور میدانی و مستشاری نیروی قدس و گاهی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تعدادی از بسیجیان در نبردهای مختلف با گروه‌های مختلف از جمله دفاع وطنی سوریه، فرقه رابعه، حزب الله سوریه و لبنان، فاطمیون، حیدریون، حرکت نجبا و سایر شاخه‌های نظامی مقاومت اسلامی حاضر در میدان همکاری کرد و سرانجام ۲۶ آذر به مقام شهادت نائل آمد.

گفتنی است «خیابان ایران» به تهیه کنندگی محمدحسین خسروجردی و روایتگری میثم اسکندری پنج شنبه ها ساعت ۱۱:۱۵ از رادیو ایران تقدیم می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.