معاون رئیس جمهور و رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر گفت: در بین ۲۸ دستگاه متولی برگزاری پیاده‌روی اربعین به اذعان وزیر کشور، هلال احمر برترین دستگاه ارائه دهنده خدمات مطلوب به مردم است.

نقش هلال‌احمر در ارائه خدمات به زائران اربعین

سعید اوحدی در حاشیه جلسه شورای معاونان جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به عملکرد هلال‌احمر، گفت: جمعیت هلال احمر مجموعه‌ای منسجم است و جزو مجموعه‌هایی است که هر جا ورود کرده، سردمدار بوده است و این امر برای کمتر دستگاهی اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: در زمینه اربعین، همه کشور بسیج بودند و بیش از ۲۸ دستگاه جزو کمیته‌های کشور بودند اما بعد از اعلام ارزیابی نحوه عملکرد دستگاه‌ها، وزیر کشور اعلام کرد که هلال‌احمر برترین دستگاه در ارائه خدمات اربعین بوده است.

دبیر شورای سیاستگذاری اربعین حسینی در هلال‌احمر با بیان این که هلال‌احمر در بسیاری از موارد به خودش متکی بوده و فعالانه عمل کرده است، افزود: اخیرا در جمعیت هلال‌احمر دو کنگره بین المللی امداد و نجات و سلامت در اربعین حسینی و کنگره بین المللی اشغال فلسطین از دیدگاه حقوق بین الملل بشردوستانه در غزه برگزار شد، این دو کنگره، سرآمد همه فعالیت‌هایی بود که در این حوزه برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.