سید علی موسوی با اشاره به نقش شبکههای اجتماعی در ارتباط آسان و سریع با مخاطبان تأکید کرد و گفت: آستان قدس رضوی با بهرهگیری از فضای مجازی سعی کرده پنجرهای را برای دلباختگان حضرت رضا (ع) که امکان حضور در حرم مطهر ندارند باز کند و اطلاعات، اخبار دقیق و برنامههای حرم مطهر را به زائران اطلاعرسانی نماید.
وی اظهار کرد: از سوی اداره رسانههای نوین آستان قدس رضوی، بیش از ۷۰ کانال و صفحه رسمی در تلگرام، روبیکا، سروش، بله، گپ، آی گپ، شاد و نرمافزار رضوان راهاندازی شده که به پخش اخبار حرم، نمایش عکس و فیلم رضوی، اطلاعات و برنامههای آستان قدس رضوی میپردازد؛ از میان این کانالها میتوان به کانال رسمی آستان قدس رضوی و آهو نما، اخبار حرم، الو امام رضا (ع)، عکس رضوی، پناه و چهارشنبههای امام رضایی اشاره کرد.
رئیس اداره رسانههای نوین آستان قدس رضوی از کانال آهو نما، الو امام رضا (ع) و رضوی تیوی بهعنوان کانالهای ویژه و پر مخاطب آستان قدس رضوی در فضای مجازی نام برد و افزود: کانال آهو نما دارای ۵ صفحه در پیامرسانهای شاد، روبیکا و ایتا است . ۱۲۸ هزار و ۳۰۰ نفر در آن عضویت دارند و به طور میانگین ۲۴۳ مطلب ماهانه در آن به نمایش گذاشته میشود.
موسوی یادآور شد: الو امام رضا (ع) نیز دارای ۲ صفحه در روبیکا با عضویت ۳۵ هزار و ۷۴۶ نفر است که به انتشار ماهانه ۱۷۵ مطلب میپردازد.
وی تصریح کرد: کانال رضوی تیوی، برخوردار از ۳ صفحه است که بیش از ۲۹ هزار عضو دارد و بهصورت میانگین ۸۰ هزار نفر از برنامههای این کانال بازدید میکنند.
رئیس اداره رسانههای نوین آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: همچنین صفحه رسمی آستان قدس رضوی در بستر اینستاگرام ۱۵۹ هزار نفر، در بستر روبینو بیش از ۹۵۳ هزار نفر و کانال رسمی آستان قدس رضوی در پیامرسان گپ بالغ بر ۶۱۲ هزار نفر عضو دارد.
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 1005189
رئیس اداره رسانههای نوین آستان قدس رضوی گفت: بیش از ۷۰ کانال و صفحه رسمی در روبیکا، سروش، بله، گپ، آی گپ، شاد، تلگرام و نرمافزار رضوان راهاندازی شده که به پخش اخبار حرم، نمایش عکس و فیلم رضوی، اطلاعات و برنامههای آستان قدس رضوی میپردازد.
منبع: آستان نیوز
نظر شما