وزیر جنگ اسبق و عضو سابق شورای جنگ رژیم صهیونیستی درباره وقوع جنگ داخلی در فلسطین اشغالی هشدار داد.

هشدار گانتس درباره جنگ داخلی در فلسطین اشغالی

«بنی گانتس» بر ضرورت کنار گذاشتن اختلافات، نفرت و خشونت و نیز تلاش برای ممانعت از سوق داده شدن به سمت جنگ داخلی تأکید کرد.

وی گفت: برخی رهبران ما در میان ما ایجاد تفرقه می‌کنند. در حالی که سربازان ما با دشمن می‌جنگند، وزرای کابینه به پایگاه‌های نظامی یورش می‌برند.

گانتس همچنین با انتقاد از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو، «مناخیم بیگن» (نخسـت‌ وزیر اسبق رژیم اسـرائیل‌) نیست و هرگز کابینه خود را فدای منافع مردمش نخواهد کرد.

در همین ارتباط روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» نیز گزارش داد که اختلاف بین نتانیاهو و رؤسای سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به «شاباک» و سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به «موساد» بر سر مذاکرات غیرمستقیم با مقاومت فلسطین برای دستیابی به آتش بس در نوار غزه و مبادله اسیران وجود دارد.

بر اساس این گزارش، اختلاف بین نتانیاهو و روسای موساد و شاباک موید این امر است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع توافق با گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه است.

پیشتر نیز روزنامه صهیونیستی «یسرائیل هیوم» به نقل از منابع آگاه خود بدون ذکر نام، نوشته بود که نتانیاهو خواهان برکناری یوآو گالانت وزیر جنگ این رژیم است و مشورت‌های محرمانه‌ای را در این راستا انجام داده است اما جرأت انجام این کار را ندارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.