فرمانده مرزبانی استان از کشف اموال مسروقه و دستگیری ۴ سارق توسط مرزبانان هنگ سرخس خبر داد .

کشف اموال مسروقه و دستگیری ۴ سارق توسط مرزبانان هنگ سرخس 

به گزارش قدس خراسان ، سردار " مجید شجاع " فرمانده مرزبانی استان در تشریح این خبر گفت : در راستای برخورد با سارقین و افراد سودجو بویژه در سطح روستاهای مرزی ، مرزبانان هنگ مرزی سرخس با اشرافیت اطلاعاتی موفق شدند طی ۲ عملیات جداگانه  ۴ سارق را دستگیر و از ناحیه آنها اموالی که سرقت نموده بودند را کشف نمایند .

وی در ادامه عنوان داشت : مدتی قبل احدی از مرزنشینان با مراجعه با پاسگاه مرزی استان از سرقت مقادیری از اموالش خبر داد که بلافاصله موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان قرار گرفت. 

سردار "شجاع" در ادامه تصریح کرد: مرزبانان با اشرافیت اطلاعاتی مخفی گاه سارقین را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه ۲ سارق را دستگیر و مقادیری اموال مسروقه (شامل یکدستگاه تلویزیون ، ۳ دستگاه گوشی ، تنه موتورسیکلت ، ۳۰ متری لوله آبیاری و توری فلزی ، هیتر برقی ، گیرنده دیجیتال ، و ادوات سرقت ) را در محل کشف ، که ۲سارق در محل دستگیر و به همراه اموال کشف شده تحویل مراجع قضایی شد تا اموال مسروقه از طریق مبادی مربوطه تحویل مالباختگان گردد .

این مقام مسئول در مرزبانی در ادامه از دستگیری ۲ سارق در عملیاتی دیگر خبر داد و عنوان داشت:  مرزبانان هنگ مرزی سرخس با عنایت به اعلام سرقتی دیگر از مرزنشینان ، موضوع را پیگیری و موفق شدند ۲ سارق را شناسایی و از مخفی گاه آنها نیز اقلام سرقتی شامل ( موتور و رادیات یخچال ، تلویزیون ، ۷۰ کیلوگرم آهن و ... ) را کشف و سارقین به همراه اقلام تحویل مراجع قضایی گردید .

فرمانده مرزبانی استان در پایان با قدردانی از تلاش های بی منت همرزمانش در مرز ، بیان نمود: مرزبانان استان در برخی از مقرها علاوه بر مرزبانی در حوزه انتظامی نیز فعالیت دارند و همواره در کنار مرزنشینان برای آسایش و آرامش آنها حضور دارند .

گفتنی است طی ماه گذشته چندین مورد اموال سرقتی توسط مرزبانان هنگ سرخس منجمله ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و تحویل مالباختگان گردید .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.