فالح الفیاض رئیس سازمان الحشد الشعبی، اعلام کرد: نیروهای الحشد الشعبی برای تامین امنیت سفر و مسیرهای زائران و زیارت اربعین امام حسین (ع) در آمادگی کامل هستند.

الحشد الشعبی از آمادگی کامل برای تامین امنیت اربعین خبر داد

خبرگزاری رسمی عراق (واع) روز چهارشنبه به نقل از رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق نوشت: فالح الفیاض در سفر امروز خود به کربلا از نزدیک در جریان آمادگی نیروهای الحشد الشعبی قرار گرفت.

واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق نیز در این باره اعلام کرد که یگان های امنیتی همگی در تامین امنیت اربعین مشارکت دارند به این معنا که در هر محور و حلقه امنیتی، نیروهای واکنش سریع، الحشد الشعبی، پلیس فدرال، ارتش عراق و همه نیروهای امنیتی با اتحاد و همبستگی با یکدیگر به وظیفه تامین امنیت مشغول هستند.

واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق افزود: این در حالی است که واحد فرماندهی و کنترل به گونه ای برنامه ریزی کرده است که همزمان با وجود وحدت میان همه بخش ها، هیچ گونه تداخل و تلاقی در دستورات وجود نداشته باشد ضمن آنکه تلاش های بسیار گسترده اطلاعاتی نیز در دست اجراست و هواپیماهای نیروی هوایی و هواپیماهای شناسایی ارتش نیز این ماموریت را تحکیم و تقویت خواهند کرد.

عتبه مقدس حسینی پیش از این آمادگی خود را برای پذیرایی از زائرین اربعین از سراسر جهان و تامین تمامی نیازهای زائران به صورت 24 ساعته اعلام کرده بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.