مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان بعد از ظهر امروز در شهر امان اردن برگزار شد.

کشتی فرنگی نوجوانان جهان/ ایرانی‌ها حریفان خود را شناختند

نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم که ۱۷ نفر حضور دارند، احمد بدرالدینی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف آتشمیان از ارمنستان می رود.

در وزن ۴۸ کیلوگرم که ۱۸ شرکت کننده دارد، آرمین شمسی پور بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم با ایوانوف از بلغارستان کشتی می گیرد.

در وزن ۵۱ کیلوگرم که ۱۷ کشتی گیر حضور دارند، ابوالفضل کرمی در دور نخست به مصاف سارپ از ترکیه می رود و در صورت گذر از این حریف، در دور بعد با ابوفاره از اردن کشتی می گیرد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۲۰ نفر حضور دارند، امیرعلی حیدری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با برنده دیدار میان الشار از مصر و کاندالین از روسیه پیکار می کند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۲۱ شرکت کننده دارد، ابوالفضل شیری بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم با برنده کشتی میان شامیل از قزاقستان و یورداچیتا از رومانی مصاف می دهد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۲۲ نفر شرکت کرده اند، امیرمهدی سعیدی نوا در دور اول با ناقوج از اردن کشتی می گیرد و در صورت پیروزی مقابل این حریف، در دور بعد به مصاف کایسین از مولداوی می رود.

در وزن ۷۱ کیلوگرم که ۲۰ نفر حضور دارند، محمد کاظمی در دور نخست به مصاف والیف از ازبکستان می رود و در صورت  گذر از این حریف، در دور بعد با حامایده از اردن کشتی می گیرد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم که ۲۳ نماینده دارد، عمادرضا محسن نژاد در دور اول با شووکاتوف از ازبکستان پیکار می کند و در صورت غلبه بر این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف استوکیچ از صربستان می رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۲۷ شرکت کنده دارد، دانیال ایزدی در دور اول به مصاف بودور از کرواسی می رود و در صورت شکست این کشتی گیر، در دور بعد با برنده مبارزه میان کمیل جانوف از ازبکستان و ماتسوموتو از ژاپن کشتی می گیرد.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم که ۱۷ نفر حضور دارند، علی اصغر دادبخش پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با اوتیگنوف از قزاقستان مبارزه می کند.

این مسابقات روزهای ۲۹ لغایت ۳۱ مردادماه برگزار می شود که مسابقات اوزان ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم روزهای دوشنبه و سه شنبه و مسابقات اوزان ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم روزهای سه شنبه و چهارشنبه به انجام می رسد.

برنامه این مسابقات به ساعت ایران، به شرح زیر است:

دوشنبه ۲۹ مردادماه:
مسابقات نوبت صبح: ۱۱:۰۰
مسابقات نیمه نهایی: ۱۸:۳۰

سه شنبه ۳۰ مردادماه:
مسابقات نوبت صبح: ۱۱:۰۰
مسابقات نیمه نهایی: ۱۷:۳۰
مسابقات رده بندی و فینال: ۱۸:۳۰

چهارشنبه ۳۱ مردادماه:
مسابقات نوبت صبح: ۱۱:۰۰
مسابقات رده بندی و فینال: ۱۸:۳۰

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.