۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱
کد خبر: 1007371

سرمربی تراکتور از تساوی مقابل پرسپولیس ناراضی است.

از نتیجه بازی با پرسپولیس راضی نیستم

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم تراکتور تبریز، درباره تساوی مقابل پرسپولیس اظهار کرد: مسلما با عملکردی که از تیم دیدم نمی‌توانم بگویم که از نتیجه بازی راضی هستم. چیزی که باعث افتخارم است این بوده که بازیکنانم از هر چه که داشتند در زمین مایه گذاشتند. تیم ما خیلی خوب پرس کرد و من به یاد ندارم مدت‌ها در لیگ ایران چنین عملکردی در زمین دیده باشیم.

او ادامه داد: من هم مثل بازیکنان به دلیل از دست رفتن موقعیت‌ها ناراحتم. به بازیکنانم گفتم انرژی زیادی که با هواداران ساختیم خیلی خوب بود و از این بابت خیلی خوب بود اما ناراحتم که نتوانستیم آنها را با نتیجه خوب بدرقه کنیم. باید بگویم گلی که دریافت کردیم خیلی ساده بود که نمی‌توانم چیزی درباره آن بگویم. بازیکنانم از جان و دل مایه گذاشتند و هواداران هم دیدند که این تیم نوید یک تیم قوی و پرقدرت در لیگ را می‌دهد.

سرمربی تراکتور در مورد عملکرد تیمش در انتهای بازی با وجود ۱۰ نفره شدن پرسپولیس بیان کرد: درست می‌گویید این اتفاقی بود که در بازی افتاد و فوتبال هم از این اتفاقات خالی نیست. پرسپولیس هم تیمی است که مسلما قوی است و اگر از ما کوچکترین اشتباهی سر بزند ما را تنبیه می‌کند. چیزی که برای من ارزشمندتر بود همین بود که بازیکنانم خیلی کار کردند و ابتکار عمل به خرج دادند و مسلما وقتی تمرکز تیم در بازی از دست برود چنین مجازاتی هم امکان دارد رقم بخورد. مجددا جا دارد که بگویم به این تیم و به این بازیکنان افتخار می‌کنم.

اسکوچیچ درباره عدم حضور یک مهاجم شش دانگ در ترکیب تراکتور گفت: نمی‌دانم دروازه‌بان حریف امروز چند موقعیت گرفت و عملکرد خیره کننده ای داشت. برای من این مهم است که موقعیت خلق کنیم و تعداد موقعیت‌هایی که ایجاد شده نشان می‌دهد که رو به جلو بازی می‌کنیم و خلق کردن این موقعیت ها از گل شدن آن‌ها مهمتر است.

او ادامه داد: فوتبال اینطور است که گاهی شانس با شما یار است و بعضی اوقات هم نیست. ما روی نیمکت مهدی عبدی را هم داریم که امروز در ترکیب نبود و می‌تواند به ما کمک کند. برای ما خلق کردن موقعیت از به ثمر نشستن آن مهمتر است. اگر ما این گل را نمی‌خوردیم، مسلما این سوال مطرح نمی‌شد. مسلما دل من هم می‌خواست که برنده باشیم اما اتفاق دیگری افتاد. فکر می‌کنم که این تیم جایی برای انتقاد از خودش نگذاشت و من هم پشت بازیکنان هستم و تمام مسئولیت آن برعهده من است.

اسکوچیچ همچنین گفت: با توجه به قوانین دست و پا گیری که برای جذب بازیکن وجود دارد و محدودیت‌ها و سقف قراردادهایی که برای تیم‌ها تعریف شده جذب بازیکن در این مقطع کار ساده‌ای نیست. اگر بازیکنی پیدا شود که به تیم کمک کند، استقبال می‌کنیم. آقای زنوزی همه تلاشش را می‌کند و آزادی عمل را در اختیار من گذاشته است ولی بازیکنی می‌خریم که با کیفیت باشد. اینکه صرفا دنبال خرید برویم، این انتخاب من نخواهد بود.

او ادامه داد: نکته ای که وجود دارد این است تنها دو روز از قبل از اردوی تراکتور به این تیم اضافه شدم و اگر زودتر می‌آمدم و زمان بیشتری داشتم، می‌توانستم تیم بهتری بسازم. جذب مهاجم چیزی شبیه خرید هیجانی است که بازیکنی بیاوریم و سه روز همه خوشحال باشند و سپس ببینم خرید بی‌ثمری بوده است. مالک باشگاه آزادی عمل را در اختیار من گذاشته و بازیکنی که ارزش کمک کردن داشته باشد، جذب می‌کنیم. سخت است که در این موقعیت بازیکنی جذب کنیم که به تیم کمک کند. اگر بازی را دوباره بررسی کنید، می‌بینید که تنها مهاجم ما در موقعیت گل نبود و همه بازیکنان در پست‌های مختلف در موقعیت گل قرار می‌گرفتند، موقعیت گل ساختند. بنابراین نمی‌توان گفت ضعف گلزنی داریم.

او درباره استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی عنوان کرد: حضور VAR در ایران قطعا خوب است چون در دنیا یک مسئله عادی است و همه جا استفاده می‌شود. خیلی وقت است در دنیا از این سیستم استفاده می‌شود. این سیستم به داور کمک می‌کند اما همچنان حس می‌کنم قضاوت‌های سلیقه‌ای می‌تواند در VAR نیز دخیل باشد.

او درباره جوی که هواداران تراکتور ایجاد کرده بودند، عنوان کرد: دوست داشتم هواداران در رختکن ما چهره ناراحت یکایک بازیکنان را می‌دیدند که چرا نتوانسته‌اند پیروزی را به آن‌ها هدیه بدهند. بازیکنان بیشتر از این ناراحت بودند که چرا نتوانستند محبت هواداران را با پیروزی پاسخ دهند. راه زیادی در پیش داریم و قطعا می‌توانیم خوشحال‌شان کنیم. دوست دارم خطاب به هواداران بگویم، از همه هواداران تشکر می‌کنم، ما حس خوبی از حضور آن‌ها در ورزشگاه گرفتیم و امیدوارم همین حمایت تا پایان فصل ادامه داشته باشد و ما مسلما از جان و دل برای آن‌ها مایه می گذاریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.