برنامه شیوه با انتشار تصویر یادداشتی ازعلی انتظاری جامعه شناس که اخیرا در این برنامه از واژگان مناسبی برای خطاب به مهسا امینی استفاده نکرده بود، عذرخواهی کرد.

عذرخواهی «شیوه» بابت ادبیات زننده میهمانش روی آنتن زنده

به گزارش قدس آنلاین، برنامه «شیوه» شبکه چهار در پست اخیر صفحاتش در فضای مجازی نسبت به بی دقتی در انتخاب واژه میهمان برنامه برای فوت مهسا امینی، متن عذرخواهی علی انتظاری، استاد دانشگاه علامه طباطبایی را منتشر کرد و نوشت: ضمن پوزش مهمان برنامه بابت بی دقتی در انتخاب واژه ای که باعث گلایه شد، ما نیز کردستان و همه مردم شریف کردستان را بزرگ و عزیز می داریم و به سهم خود پوزش می طلبیم. 

در برنامه 27 مردادماه شیوه» مناظره ای بین تقی آزاد ارمکی و علی انتظاری از اساتید جامعه شناسی با موضوع مسئله مشارکت سیاسی از شبکه چهار پخش شد که انتظاری برای فوت مهسا امینی، واژه ای نامناسب را به کار برد و باعث رنجش و گلایه مخاطبان شد.

عذرخواهی «شیوه» بابت ادبیات زننده میهمانش روی آنتن زنده

این بخش از برنامه در فضای مجازی به کرات بازنشر شده و واکنش های زیادی را در پی داشت. 

برنامۀ «شیوه» برنامه‌ای گفتگو محور در باب حکمرانی است که تاکنون چهار فصل از آن از شبکۀ چهار سیما پخش شده است. در این برنامه به موضوعات روز، مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی پرداخته می‌شود و افراد صاحب‌نظر و کارشناس در هر قسمت مهمان برنامۀ «شیوه» به میزبانی عطاءالله بیگدلی می‌شوند تا با گفتگو و مناظره در باب موضوع مطرح‌شده، به تحلیل، نقد و بیان دیدگاه‌های مخالف و موافق خود در زمینۀ عنوان موردبحث بپردازند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.