امام جمعه بردسکن گفت: بحث عدالت به معنای واقعی کلمه در کشور تاکنون تحقق پیدا نکرده است، امیدواریم دولت چهاردهم با شعار وفاق ملی موضوع عدالت اجتماعی را در تمامی سطوح جامعه تحقق بخشد.

امیدواریم دولت چهاردهم عدالت اجتماعی را در جامعه محقق کند

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام علی اصغر امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردسکن با گرامیداشت هفته دولت و یاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر و رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی، به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای کابینه دولت چهاردهم اشاره کرد و گفت: کلیدواژه‌ مقام معظم رهبری در این دیدار بحث عدالت بود و از دولت چهاردهم خواستند این مهم را در تمامی سطوح تحقق بخشند.

امام جمعه بردسکن افزود: رهبر انقلاب همواره به بحث تحقق عدالت تأکید داشته‌اند و در دیدار اخیر ایشان با رئیس  جمهور و اعضای کابینه دولت چهاردهم به این مهم نیز تأکید داشتند.

وی عنوان کرد: بحث عدالت به معنای واقعی کلمه در کشور تاکنون تحقق پیدا نکرده است، امیدواریم دولت چهاردهم با شعار وفاق ملی موضوع عدالت اجتماعی را در تمامی سطوح جامعه تحقق بخشد.

امینی با بیان اینکه بردسکن نزدیک به ۳۰ سال است که به شهرستان ارتقا پیدا کرده و بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است، اما متأسفانه از مجموع بیش از یک هزار کیلومتر راه در حوزه استحفاظی این شهرستان حتی یک کیلومتر راه دو بانده ندارد، در صورتی که برای رفاه و آسایش پایتخت‌نشینان تونل‌های چند کیلومتری را برای تفریح  آنها به سمت شمال احداث می‌کنند و مناطق محرومی همچون بردسکن با وجود درآمدهای نفتی اما این ثروت ملی به عدالت توزیع نمی‌شود، امیدواریم دولت چهاردهم این عقب‌ماندگی در عدالت اجتماعی را در کشور جبران و به معنای واقعی آن را اجرا کند.

امام جمعه بردسکن با تسلیت ایام عزاداری دهه پایانی ماه صفر بیان کرد: در این ایام از اقصی نقاط کشور مردم برای عرض تسلیت به امام مهربانی‌ها به سمت مشهد مقدس در حرکت هستند، بردسکن نیز ۲۰ کاروان زائر پیاده دارد که این کاروان‌ها بیش از یک هزار نفر هستند و مسیر ۳۰۰ کیلومتری تا مشهد یا از مسیر ملک‌آباد(باغچه) تا حرم مطهر رضوی را پیاده‌روی می‌کنند.

وی به سنت وقف اشاره کرد و گفت: یکی از موقوفه‌های بردسکن به‌نام باباخان و حاج مجید که بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد با نیت تأمین کفش زائران پیاده علی بن موسی الرضا(ع) امسال نیز نیت این واقف  اجرا شد که از درآمد این موقوفه ۲۰۰ جفت کفش به ارزش بیش از ۸۰ میلیون تومان تهیه و بین زائران پیاده‌روی علی بن موسی الرضا(ع) توسط اداره اوقاف و امور خیریه توزیع شد.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.