موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

لیگ‌های اصلی اروپایی پنجره نقل و انتقالات تابستانی خود را بستند، در حالی که بسیاری از نام‌های مطرح با سابقه قهرمانی جهان و اروپا هنوز بدون تیم هستند.

پنجره نقل و انتقالات اروپا بسته شد؛ ستاره‌هایی با عنوان قهرمانی جهان که بدون تیم ماندند!

به گزارش قدس آنلاین در این فهرست نام‌هایی چون آدرین رابیو، کیلور ناواس، سرخیو راموس و بازیکنان باسابقه و حتی جوانی دیده می‌شود که پس از اتمام قرارداد به دلایل مختلف نتوانستند تیم جدیدی پیدا کنند.

شاید نامی که بیشترین توجه را در پست دروازه به خود جلب می‌کند، کیلور ناواس باشد. دروازه‌بان کاستاریکایی سابق رئال مادرید و پی‌اس‌جی اکنون ۳۷ سال سن دارد و از زمان جدایی‌اش از پاری سن ژرمن تیمی برای او پیدا نشده است. در واقع او این روزها در ساپریسا، باشگاه کشورش تمرین می‌کند و به او پیشنهاد خوبی نیز داده است. یکی دیگر از گلرهای بدون تیم، گیِرمو اوچوا مکزیکی است که در ۳۹ سالگی قراردادش را با سالرنیتانا به پایان رساند. لوریس کاریوس، گلر سابق لیورپول، نیز در ۳۱ سالگی بازیکن آزاد است.

مدافعان

در پست دفاع نیز بازیکنان مطرحی داریم که بدون تیم مانده‌اند. بسیاری از آنها در پایان دوران حرفه‌ای خود هستند، مانند سرخیو راموس (۳۸ ساله) یا متس هوملس آلمانی (۳۵) که به چندین تیم اسپانیایی مرتبط شده است. یکی دیگر از مدافعان میانی سرشناس، جوئل ماتیپ است که پس از جدایی از لیورپول بدون تیم مانده است. مانولاس یونانی هم نتوانست در بازار تابستانی برای خود تیمی پیدا کند. او بعد از انتقال ۳۶ میلیون یورویی ناکامش از رم به ناپولی، دوره افت طولانی را تجربه می‌کند.

هافبک‌ها

در این پست مطرح‌ترین بازیکن آدرین رابیو است و به نظر می‌رسد هیچ پیشنهادی این ملی‌پوش ۲۹ ساله فرانسوی را قانع نکرده است. آندره گومز ۳۱ ساله پس از اتمام قراردادش با اورتون در همین وضعیت قرار دارد. ایکر مونیاین، دله آلی، رافینیا آلکانتارا، پیانیچ، کورزاوا، روکه مسا، استرومن نیز دیگر نام‌ها هستند.

مهاجمان
در میان مهاجمانی که بدون تیم هستند، آنتونی مارسیال فرانسوی سرشناس‌ترین است. هموطن او ویسام بن یدر هم جایی جدید برای خود پیدا نکرده است. ماکسی گومز، ماریانو، گونسالو پاسینسیا، ویه‌تو، کارلوس ولا یا گامیرو نیز بدون تیم هستند. بالوتلی یا چوپوموتینگ نیز در همین شرایط قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.