موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
کد خبر: 1009487

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به احتمال زیاد پروازهای عمره از ماه ربیع‌الاول عملیاتی خواهد شد.

یک خبر از زمان آغاز پروازهای عمره مفرده

محمد محمدی‌بخش امروز با اشاره به پروازهای عمره، افزود: در این زمینه جلساتی با سازمان حج و زیارت برگزار شد و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) نیز در حال دریافت مجوزهای لازم است.

وی بیان داشت:‌ زمان دقیق این عملیات از سوی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد و به نظر می‌رسد می‌توانیم شاهد عملیاتی شدن پروازها در ماه ربیع الاول باشیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه‌داد: به این منظور مقدمات کارها با سازمان هواپیمایی کشوری عربستان انجام شده است، پس از دریافت مجوزهای کامل موضوع را به سازمان حج و زیارت ابلاغ می‌کنیم و سپس برنامه‌ریزی اعزام زائران انجام می‌شود.

گفتنی است پیش‌تر «غلامرضا رضایی»، معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت اعلام کرده بود که بر اساس مذاکرات و پیگیری‌های مستمر برای از سرگیری اعزام زائران عمره مفرده، عربستان سعودی علاوه بر موافقت با از سرگیری این اعزام‌ها در سال ۱۴۰۳، مجوز پرواز برای هواپیمایی ایران ایر به مکه و مدینه را صادر کرده است.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با بیان اینکه مقدمات اعزام از سوی این سازمان انجام و در حال برنامه‌ریزی هستیم، گفت: به‌زودی فراخوان ثبت‌نام اعزام زائران عمره اعلام خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با تکمیل فرم‌های مربوطه و واریز وجه اقدام به ثبت نام کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.