موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از تولید و عرضه ۸ میلیون عدد دارو در مردادماه خبر داد و در عین حال گفت: تلاش می‌شود تا سبد تولیدات دارویی هلال احمر گسترش یابد.

تولید داروهای جدید در دستور کار هلال احمر/ تولید بیش از ۸ میلیون عدد دارو

به گزارش قدس آنلاین و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ رئیس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر در خصوص آخرین وضعیت تولیدات دارویی این مجموعه گفت: شرکت داروسازی سها، داروهای قلبی عروقی، هورمونی، اعصاب و روان، آنتی‌بیوتیک‌ها، آنتی‌هیستامین، مسکن‌ها، ضد دیابت و داروهای گوارشی را به صورت جامد و مایع تولید و به بازار عرضه می‌کند.

وی افزود: تولید محصولات جدید و توسعه سبد محصولات همواره یکی از اهداف مجموعه است. در حال حاضر، مجموعه داروسازی سها، در مردادماه بیش از ۸ میلیون عدد دارو تولید و روانه بازار کشور کرده است.

عسکری ادامه داد: در خط تولیدات هورمونی این شرکت نیز  که در سایت شهید فقیهی مستقر است، برنامه تولید داروهای جدید در دستور کار قرار گرفته و مراحل تحقیق و آزمایش در حال انجام است. در حوزه تولید شربت نیز تلاش های خوبی انجام شده و در همین رابطه امروز شربت های کتوتیفن، منیزیوم هیدروکساید و آلومینیوم نیز در جمعیت هلال احمر تولید می‌شود.

سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با توسعه سبد و ظرفیت‌های تولید دارو شامل تولید داروی شیمیایی دیابت، داروهای گیاهی و نانو مکمل‌ها سعی در گسترش و ایجاد تنوع بخشی به تولیدات خود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.