موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان برگزار شد و 2 نماینده ایران راهی نیمه‌ نهایی شدند.

کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان؛ نتایج نمایندگان ایران در ۵ وزن دوم

رقابت‌های پنج وزن دوم مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمان جهان از صبح امروز در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان کشورمان در رقابت‌های امروز به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم محمدمهدی غلامپور پس از استراحت در دور اول، در دور با نتیجه ۵ بر ۱ تورال احمداف از آذربایجان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر دومینیک پارتیکا از لهستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم احمدرضا محسن‌نژاد در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر رمضان آکتاش از ترکیه را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر مقابل دانیل کامپوس از اسپانیا به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل تیم برگفالک از سوئد را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم اهورا بویری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۵ مغلوب مصطفی العاملدین از مصر شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، بویری حذف شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد ارجمند در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر مارس اولو از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۳ بر ۴ مغلوب اسماعیل رضایف از آذربایجان شد و با توجه به شکست حریفش، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم حمیدرضا کشتکار پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر صفر میکائیل اسماعیل اف از آذربایجان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب داریوس کیفر از آلمان شد و در صورت حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، کشتکار می‌تواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.