موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

یک ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی تأکید کرد که تداوم جنگ علیه نوار غزه، موجودیت این رژیم (جعلی) را به خطر خواهد انداخت.

اسحاق بریک، ژنرال بازنشسته صهیونیست: ادامه جنگ خطری برای موجودیت اسرائیل است

«اسحاق بریک» ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر از مواضع «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم درباره جنگ علیه نوار غزه انتقاد کرد.

وی گفت: موضع نتانیاهو درباره محور فیلادلفیا (صلاح‌الدین) به منزله حکم اعدام گروگان‌ها و جنگ فرسایشی بی‌پایان است.

بریک تصریح کرد: تداوم جنگ خطری برای موجودیت اسرائیل است نه جنبش حماس.

با گذشت حدود ۱۱ ماه از جنگ علیه نوار غزه، درگیری‌های شدید میان نظامیان رژیم اشغالگر و مبارزان مقاومت در مناطق مختلف این باریکه در جریان است.

این جنگ که رژیم صهیونیستی آن را با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر ۲۲۰۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه انداخت، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

پیشتر«جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا گفته بود که توافق نهایی برای مبادله اسرا نزدیک است اما نتانیاهو اقدامات کافی را برای اجرای این توافق انجام نمی‌دهد.

مهمترین بن بست بر سر مذاکرات بین جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و رژیم صهیونیستی بر سر محور صلاح‌الدین در طول مرز غزه با مصر و محور شرقی - غربی «نتساریم» در مرز غزه است.

نتانیاهو به بهانه جلوگیری از قاچاق و نفوذ شبه نظامیان تاکید دارد که باید کنترل این دو محور را در اختیار داشته باشد، اما حماس خواستار عقب نشینی کامل نیروهای صهیونیستی از نوار غزه است.

«سامی ابوزهری» از رهبران جنبش حماس نیز چهارشنبه گذشته گفته بود که نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع دستیابی به توافق آتش‌بس در غزه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.