پیشنهاد سردبیر

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش دمای هوا از دیروز جمعه، در استان آغاز شده و از شدت گرما در اکثر نقاط استان کاسته شده است و از امروز، شنبه نیز این روند ادامه دارد.

هوای خنک در بیشتر مناطق خراسان رضوی ماندگار است

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده افزود: کاهش دمای هوا در کلانشهر مشهد نیز به گونه‌ای خواهد بود که دمای روزانه هوای این شهر از امروز تا روز چهارشنبه هفته جاری بین ۲۷ و ۲۸ درجه و دمای هوای شبانه آن بین ۱۲ تا ۱۴ درجه خواهد بود.

وی ادامه داد: کماکان در نیمه جنوبی و شرقی استان خراسان رضوی افزایش سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر به پدیده جوی غالب استان پیش بینی می شود که گاهی با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید همراه می شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۷ تا ۳۲ درجه در نوسان بوده که بیشینه دمای هوای امروز مشهد با چهار درجه کاهش دما نسبت به روز گذشته به ۲۸ و کمینه دمای هوای مشهد با سه درجه کاهش دما نسبت به دیروز به ۱۴ درجه می‌رسد.

آهنگرزاده افزود: فریمان با کمینه دمای هوای هشت درجه و شهرستان‌ سبزوار با بیشینه دمای هوای ۳۷ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.