گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس پیام جدیدی را درباره سرنوشت اسرای صهیونیست در نوار غزه منتشر و در آن ۲ گزینه را پیش روی اشغالگران قرار داد.

پیام ویدئویی جدید گردان‌های القسام درباره سرنوشت اسرای صهیونیست

قدس؛ گردان‌های القسام پیامی ویدئویی را با عنوان «آزادی با معامله یا کشته شدن با بمباران» برای ساکنان اراضی اشغالی ارسال کرد و در آن تصاویر تعدادی از اسرای صهیونیست کشته در جریان حملات تل‌آویو در جریان تجاوز به نوار غزه را به تصویر کشید.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، در این ویدئو ابتدا تصویری از «فاؤول آسیانی» نشان داده می‌شود که در حمله نهم نوامبر ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه کشته شد.

القسام در ادامه تصاویر شمار دیگری از اسرای کشته شده صهیونیست در جریان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را نشان می‌دهد.

القسام در پایان پیام خود به زبان عربی و عبری با اشاره به سرنوشت اسرای صهیونیستی در نوار غزه و گزینه‌های پیش‌روی تل‌آویو درباره آنها نوشت: «آزادی از طریق توافق مبادله اسرا یا قتل از طریق بمباران! تصمیم با نتانیاهو است!»

این پیام پس از آن ارسال شد که ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه هفته گذشته اعلام کرد نیروهای ارتش با همکاری آژانس امنیت عمومی (شاباک) اجساد ۶ اسیر صهیونیست را از داخل یک تونل زیرزمینی در منطقه رفح پیدا کرده و بازگرداندند.

در بیانیه ارتش اشغالگر عنوان شده است ۶ اسیر عبارتند از: کارمل گات، عدن یروشالمی، هرش گلدبرگ پائولین، الکساندر لوبنوف، آلموگ ساروسی و افسر اوری دنینو.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر بفردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

شماری از این اسرا از طریق توافق و شماری دیگر در اقدامی انسان‌دوستانه از سوی جنبش حماس آزاد شدند. تعدادی از آنها نیز به دلیل حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی جانشان را از دست دادند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه و حامیان آنها کابینه رژیم صهیونیستی را مقصر ماندن فرزندان خود در اسارت می‌دانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.