پیشنهاد سردبیر

اجرای ارکستر سمفونیک تهران به رهبری آرش گوران با عنوان «تهران… جشنِ بیکران» در تالار وحدت برگزار می‌شود.

«تهران... جشن بیکران»؛ اجرای تازه‌ ارکستر سمفونیک

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد رودکی، ارکستر سمفونیک تهران در واپسین روزهای تابستان، پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ با رهبری آرش گوران به عنوان رهبر مهمان در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

 در این کنسرت آثاری از لئونارد برنستاین، گئورگی سْویریدوف، آرام خاچاطوریان و آرتورو مارکز توسط ارکستر اجرا خواهد شد.

آرش گوران در خصوص انتخاب عنوان «تهران، جشن بیکران» برای این اجرا توضیح می‌دهد: نامی است که با هدف نمایش پویایی و شکوه شهر تهران انتخاب شده تا بتوانیم جشنواره‌ای از صداها و احساسات را به تصویر بکشیم که همواره در بطن این شهر جریان داشته است. انتخاب قطعات نیز نمایانگر گستردگی موسیقی جهانی است که در تهران با آغوش باز پذیرفته شده و به یک جشن بیکران فرهنگی تبدیل می‌شود. هر یک از این آثار، با نوای خود، یک قطعه از پازل جهانی موسیقی را تشکیل می‌دهند که در تهران به هم پیوسته‌اند و نشان‌دهنده‌ی تلفیق هنری شرق و غرب هستند و «جشن بیکران» در واقع تجسم همان بی‌پایانی‌ای است که موسیقی، هنر و فرهنگ به شهر تهران هدیه می‌کنند.

آرش گوران، رهبر ارکستر، مدیر هنری، آهنگساز و پیانیست ایرانی است که نزد استادان مشهوری مانند مارک استرینگر، هوریا آندریسکو ، رودیگر بُن و کریستین فُن گِقن آموزش دیده‌ است. گوران سابقه رهبری ارکستر فیلارمونیک ایرانیان، ارکستر جوانان «موسیقیِ زمان»، ارکستر ملی ایران و ارکستر «سیاوش» به سرپرستی همایون شجریان را دارد و همچنین در حال حاضر به عنوان رهبر ارکستر و مدیر هنری ارکستر فیلارمونیک تهران فعالیت می‌کند.

کنسرت «تهران… جشنِ بیکران»؛ اجرای ارکستر سمفونیک تهران به رهبری آرش گوران، به عنوان رهبر مهمان ۲۹ و ۳۰ شهریور در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به سایت هنرتیکت به نشانی honarticket.com مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.