پیشنهاد سردبیر

منابع پزشکی فلسطینی چهارشنبه شب از افزایش شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه الجاغونی به ۱۷ نفر خبر دادند.

شهدای بمباران مدرسه الجاغونی در مرکز نوار غزه به ۱۷ نفر افزایش یافت

این مدرسه وابسته به آژانس آنروا در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه قرار داشته است.در این مدرسه بیش از ۵ هزار آواره فلسطینی اسکان داده شده بودند.

حماس نیز در واکنش به این جنایت در بیانیه ای اعلام کرد که شکست جامعه جهانی و سازمان ملل متحد در اتخاذ اقدامات بازدارنده علیه نتانیاهوی جنایتکار جنگی و ارتش تروریستی آن به منزله چراغ سبزی برای ارتکاب جنایت های هولناک بیشتر در راستای جنگ نسل کشی و پاکسازی نژادی علیه ملت فلسطین است که با حمایت کامل دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا صورت می گیرد که از این رژیم جنایتکار در برابر تعقیب و پیگردهای بین المللی حمایت می کند.

این جنبش از سازمان ملل متحد و اتحادیه عرب و نیز تمامی کشورهای ذیربط خواست با مداخله فوری زمینه توقف جنگ نسل کشی بیش از ۱۱ ماهه را فراهم کنند و تمامی اقداماتی را که می تواند باعث توقف تجاوزات و جنگ نسل کشی نتانیاهوی جنایتکار جنگی علیه ملت فلسطین در نوار غزه شود اتخاذ کنند.

این نخستین جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزه نیست و بامداد دیروز سه شنبه نیز این رژیم به چادرهای آوارگان در منطقه المواصی در شهر خان‌یونس حمله کرد که در نتیجه آن ۴۰ شهید و ۶۰ تن دیگر زخمی برجای گذاشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.