پیشنهاد سردبیر

هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی برگزار می‌شود که بازیکنانی چون امید نورافکن، طالب ریکانی، تیوی بیفوما و دانیال اسماعیلی‌فر جزو چهره‌های ویژه خواهند بود.

 هفته چهارم لیگ برتر فوتبال؛ ۶چهره ویژه در۶دیدار

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  فوتبال ۳۶۰، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری ۶ دیدار طی ۲ روز جمعه و شنبه آغاز و پیگیری خواهد شد اما ۲ مسابقه سرخابی‌های پایتخت باید در تاریخ ۱۹ آبان به انجام برسد. در این هفته شاهد تقابل‌های جالبی هستیم که می‌تواند آبستن حوادث بسیاری باشد. 

سپاهان - ملوان: امید نورافکن

یکی از حساس‌ترین و تماشایی‌ترین دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر بین سپاهان و ملوان به انجام می‌رسد. ۲ تیم بالانشین جدول که در لیگ بیست‌وچهارم نمایش قابل‌توجهی داشته‌اند و حالا باید در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر بروند. چهره ویژه این مسابقه بدون‌شک امید نورافکن است. کاپیتان و بازیکن جدید ملوانان پس از ۲ حضور فیکس در ترکیب تیم ملی باید مهیای پیکار با تیم سابقش شود. او در سه هفته ابتدایی عملکرد قابل ستایشی داشته و با سه گل و پاس گل جزو موثرترین بازیکنان لیگ بوده است. باید دید خستگی دیدارهای ملی روی خروجی امید تاثیر منفی خواهد گذاشت یا خیر.

شمس‌آذر - استقلال خوزستان: تیوی بیفوما

بازیکن فرانسوی‌الاصل تیم ملی کنگو در اولین بازی برای استقلال خوزستان دست به کار بزرگی زد و با یک ضربه ایستگاهی، هم اولین پیروزی فصل را برای آبی‌پوشان خوزستانی رقم زد و هم مقدمات نخستین باخت تیم پایتخت‌نشین در لیگ بیست‌وچهارم را فراهم کند. بازیکن اسبق تیم‌های اسپانیول، لاس‌پالماس، وست‌برومویچ، آلمریا، گرانادا، رنس، باستیا و ... احتمالا در مصاف با شمس آذر فرصت بیشتری برای بازی پیدا خواهد کرد و می‌تواند یک مهره خطرناک برای تیم سعید دقیقی باشد.

تراکتور - ذوب‌آهن: دانیال اسماعیلی‌فر

بازیکن فصل پیش پرسپولیس با لباس تراکتور کارش را پرقدرت استارت زده است. او در کنار دیگر عناصر دفاعی تیمش موفق به‌ثبت ۲ کلین‌شیت شده‌اند و در فاز تهاجمی نیز نمایش قابل قبولی داشته و با ۲ پاس گل به همراه امید نورافکن و ریکاردو آلوز صدرنشین جدول پاس گل‌دهندگان است. دانیال حالا در مصاف با تیم اسبق خود به دنبال این است تا به روند رو به رشدش ادامه دهد و علی‌رغم سن‌وسال بالایش نشان دهد می‌تواند به تیم ملی ایران در سمت راست خط دفاعی کمک کند.

چادرملو - نساجی: سیامک نعمتی

در تعطیلات فیفادی، نساجی روزهای پرتلاطمی را پشت سر گذاشت. سیامک نعمتی پس از حضور در ورزشگاه کاظمی به بهانه دیدار دوستانه با پرسپولیس یک استوری جنجالی گذاشت و علاقه خود به تیم سابقش را نشان داد و این مساله به مذاق محمد عباس‌زاده خوش نیامد و کاپیتان تیم مازندرانی با انتشار یک استوری، به نعمتی هشدار داد که در نساجی نباید به چنین مسائلی اشاره کند. بازیکن پیشین تراکتور هم استوری مدنظر را پاک کرد. با این‌که به نظر می‌رسید غائله خاتمه پیدا کرده، کادرفنی نساجی، عباس‌زاده را در اختیار باشگاه قرار داد و از حضور در تمرینات منع کرد. این واکنش عجیب از سوی کادرفنی با اعتراض بخش قابل‌توجهی از هواداران نساجی روبرو شده است. حالا باید دید در نبود عباس‌زاده و در حضور احتمالی سیامک نعمتی، نساج‌ها مقابل چادرملو چه نتیجه‌ای کسب می‌کنند. قطعا نگاه‌های زیادی به سمت ستاره اسبق سرخ‌پوشان تهرانی خواهد بود تا ببینند او تحت تاثیر این حواشی چه عملکردی دارد. یک نمایش ضعیف ممکن است کار نعمتی را دشوارتر از قبل کند.

آلومینیوم - هوادار: طالب ریکانی

کاپیتان و یکی از نمادهای باشگاه صنعت‌نفت، پس از سقوط تلخ این تیم، تصمیم گرفت فوتبالش را پس از سال‌ها خارج از آبادان ادامه دهد و به آلومینیوم اراک پیوست. طالب ریکانی می‌تواند مقابل هوادار برای اولین بار در یک دیدار رسمی برای ایرالکو به میدان برود. حضور این بازیکن باتجربه در تیم جوان مجتبی حسینی می‌تواند، توازن را در این تیم به وجود بیاورد. ریکانی که سابقه گلزنی برابر این تیم تهرانی را دارد، در اندیشه شروعی رویایی با آلومینیوم است.

فولاد - خیبر: پوریا سرآبادانی

شکست مقابل پرسپولیس، اولین باخت فولاد در این فصل بود. آن‌ها حالا در هفته چهارم باید پذیرای تیم تازه‌ لیگ برتری شده خیبر باشند. تیم اهوازی طی سه هفته نخست در امر گل‌زنی چندان موفق نبود و حالا حضور محمدرضا سلیمانی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در این شرایط یکی از بازیکنانی که می‌تواند در امر گل‌زنی کمک‌حال یحیی باشد پوریا سرآبادانی است. هافبک فصل قبل شمس‌آذر که نشان داد شم گلزنی بالایی دارد، می‌تواند مهره‌ای مهم در فاز تهاجمی برای فولاد باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.