پیشنهاد سردبیر

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: برنامه ما این است که یک میلیون بسته نوشت افزار شامل ۸۵۰ هزار بسته برای مددجویان تحت پوشش و ۱۵۰ هزار بسته برای دیگر نیازمندان را بین نیازمندان سراسر کشور توزیع کنیم.

برنامه کمیته امداد برای توزیع یک میلیون بسته نوشت افزار بین نیازمندان

حبیب‌الله آسوده درباره برگزاری جشن عاطفه‌ها با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن عاطفه‌ها از ۱۵ مرداد آغاز شده و پس از ماه صفر به صورت رسمی در سراسر کشور کارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای این جشن را آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: به امید خدا در هفته آخر شهریور با صدا و سیما کار مشترکی را انجام می‌دهیم و در هفته دوم مهر نیز با آموزش و پرورش در تمام مدارس اقدام مشترکی را انجام می‌دهیم. همچنین در انتهای هفته آخر شهریور همکاران ما در مصلی‌های نماز جمعه کمک‌های نمازگزاران را برای تامین نوشت افزار افراد نیازمند جمع‌آوری می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: امسال برنامه ما این است که یک میلیون بسته نوشت افزار که شامل ۸۵۰ هزار بسته برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خیمنی (ره) و ۱۵۰ هزار بسته برای سایر نیازمندان است را با کمک مردم بین نیازمندان سراسر کشور با اولویت مناطق محروم توزیع کنیم.

آسوده با بیان اینکه هم اعتبارات دولتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و هم کمک‌های مردمی را برای این کار در نظر گرفتیم، توضیح داد: تعدادی از خیران نیز بسته‌هایی را در اختیار ما قرار می‌دهند که همکارانمان بین دانش‌آموزان نیازمند سراسر کشور توزیع می‌کنند. تاکنون نزدیک به ۵۰۰ هزار بسته شامل دفتر، خودکار، مداد، جامدادی و سایر نوشت افزار به استان‌ها ارسال شده است و امیدواریم بقیه را نیز تا هفته اول سال تحصیلی جدید توزیع کنیم.

خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۲* کمک‌های خود را برای این کار واریز کنند. همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۹۱۹ به همین منظور پیش‌بینی شده است.

کد دستوری #۱*۸۸۷۷* نیز به استان‌ها اختصاص پیدا کرده است که خیران می‌توانند از این طریق، استان و شهر مورد نظر خود برای کمک‌رسانی را مشخص کنند.

منبع: خبرگزاری میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.