سکوت مدیران استقلال درباره آینده کادر فنی آبی‌پوشان و تلاش بیش از اندازه حامیان نکونام برای عادی نشان دادن اوضاع استقلال و جایگاه سرمربی تیم نشان می دهد برخلاف فضاسازی کاذب تیم حامی نکونام شرایط به هیچ وجه برای کاپیتان سابق تیم ملی ایده آل نیست.

گزارش قدس از تصمیم قطعی مالکان استقلال/ حکم اخراج نکونام امضا شده است!

به گزارش قدس آنلاین، چرا به یکباره اختلاف میان مدیران استقلال و نکونام اوج گرفت؟

برخلاف ادعای نکونام که معتقد است او زمان کافی برای طراحی پلن موفقیت استقلال  در فصل جدید را نداشته و باید به او زمان داده شود، مدیران هلدینگ خلیج فارس اعتقاد دارند او در حال حاضر بیشتر به دنبال فرافکنی و شلوغ بازی است تا به این واسطه افکار عمومی را گمراه کند، چون او به خوبی می دانست با توجه به یارگیری مطلوب در فصل نقل و انتقالات باید به بهترین نحو ممکن نتیجه می‌گرفت.

مدیران هلدینگ خلیج فارس از ابتدای فصل برای ادامه همکاری با نکونام وحدت‌نظر نداشتند و برخی مدیران کلیدی استقلال بر این باور بودند برای موفقیت در سه جام باید به سراغ یک مربی نام آشنای خارجی رفت، اما برخی مقاومت‌ها و پیش کشیدن قرارداد سه ساله نکونام سبب شد اختلاف نظر در هیئت مدیره باشگاه و برخی لایه‌های تصمیم گیرنده هلدینگ به وجود بیاید تا نکونام همچنان به عنوان سرمربی استقلال فعالت کند، اما سایه برکناری از همان بازی نخست روی سر نکونام بود. جایی که موضع‌گیری تند نکونام در نشست خبری و حمله مستقیم او به مدیرعامل باشگاه خشم مدیران آبی پوشان را برانگیخت تا عزم مالکان استقلال در ایجاد تغییر جدی تر شود.

شکست دور از انتظار استقلال در خوزستان و عملکرد ضعیف ستارگان استقلال هجمه سنگینی علیه او راه انداخت تا ماه عسل جواد نکونام به پایان برسد، هرچند نکونام این روزها برای ماندن در استقلال به هر ریسمان چنگ می زند تا شاید شانس خود را برای بقا روی نیمکت استقلال افزایش دهد، اما شنیده می‌شود تلاش نکونام کاملاً بی ثمر است، چون مالکان باشگاه استقلال تصمیم خود را برای برکناری سرمربی تیم گرفته‌اند و دیر یا زود سرمربی جدید با حکم هیئت مدیره و تصمیم مدیران ارشد هلدینگ هدایت آبی پوشان را در دست خواهد گرفت. منابع خبری نزدیک به باشگاه استقلال ادعا دارند حکم اخراج جواد نکونام آماده انتشار است و تمام اعضای هیئت مدیره با این تصمیم موافقت کردند، حالا کی و چه زمانی این خبر از طریق رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام شود، معلوم نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.