پیشنهاد سردبیر

رزمندگان حزب الله لبنان با پهپاد و موشک اشغالگران را آماج حملات خود قرار دادند.

واکنش حزب‌الله به ادعای بی‌اساس رسانه لبنانی/حمله سنگین پهپادی و موشکی مقاومت به اشغالگران

رسانه های رژیم صهیونیستی از حمله پهپادی گسترده از جنوب لبنان به منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حزب الله با ده ها پهپاد انتحاری پایگاه «فیلون» در جنوب شرق شهر «صفد» را هدف قرار داد.

پادگان «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا نیز با موشک از سوی رزمندگان مقاومت و نیز مرکز نظامی «المرج» از سوی حزب الله با موشک هدف قرار گرفت.

مقاومت اسلامی لبنان «زرعیت» را موشکباران کرد و مرکز نظامی «بیاض بلیدا» را نیز با توپخانه هدف قرار داد.

از سوی دیگر حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: مرکز تجمع و تجهیزات دشمن صهیونیست را در «برکه ریشا» با سلاح مناسب هدف قرار دادیم و تلفات قطعی به اشغالگران وارد کردیم.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که تجهیزات دشمن را منهدم کرده و شماری از نظامیان اشغالگر را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان از رصد و نظارت بر تحرکات نظامیان دشمن، خبر داد.

از سوی دیگر اداره اطلاع رسانی حزب الله در بیانیه به شایعات بی اساس واکنش نشان داد.

حزب الله بیان کرد: آنچه در روزنامه النهار در صبح امروز منتشر شده است مبنی بر اینکه حزب الله از ساکنان شهرک های جنوبی خواسته است که از بیم حمله گسترده اسرائیل این مناطق را تخلیه کنند، نادرست و کاملا بی اساس است.

ساعاتی قبل نیز شبکه الجزیره نیز گزارش داد که آژیرهای خطر در شهر صفد و مناطق اطراف آن در الجلیل علیا واقع در شمال سرزمین های اشغالی، از ترس نفوذ یک پهپاد به حریم هوایی فلسطین اشغالی به صدا درآمدند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرد: طی ماه گذشته میلادی (اوت) یک هزار و ۳۰۷ موشک از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده که بالاترین میزان از زمان شروع جنگ غزه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.