پیشنهاد سردبیر

۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
کد خبر: 1011874

سرمربی ذوب آهن اصفهان گفت: واقعا برای ما بازی بسیار سخت بود تیم فعلی تراکتور بسیار قوی از قبل است تیم از هر نظر مدعی قهرمانی است.

سرمربی ذوب آهن: بازی بسیار سخت بود

محمدعلی ربیعی روز جمعه پس از برد یک بر صفر مقابل تراکتور در نشست بعد از بازی اظهار کرد: به هر ۲ تیم خسته نباشید می گویم به تیم محترم تراکتور و هواداران بی نظیر تراکتور هم همین طور به بچه‌هایمان تبریک و خسته نباشید می گویم.
وی افزود: بازیکنان ذوب آهن هشتاد نود درصد خواسته‌های ما را انجام دادند چند موقعیت به تراکتور دادیم به هر حال کسانی که بازی را دیدند راضی بودند سه پلان داشتیم و هر سه را اجرا کردیم، طوری که نقشه کار نشست و عملی شد، این پیروزی به هواداران ذوب‌آهن مردم اصفهان تبریک می گویم.

وی ادامه داد: ما برای هر بازی یک پروسه کاری دارم طوری که از ابتدای هفته تا زمان مسابقه راهبرد داریم.

وی یادآور شد: البته ما مشکلات غیر فنی زیادی داریم درود به شرف این بازیکنان می‌فرستم که خیلی منظم و حرفه‌ای عمل می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: تمنا می کنم از کارخانه ذوب‌آهن پس از شش هفت سال، سال گذشته به رتبه پنجم رسیده چون لیگ ایران چهار تیمه است پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان و ما لیگ قبل قهرمان لیگ خودمان شدیم.

وی افزود: از این تیم هم باید حمایت شود سه بازی بیرون از خانه بودیم و یک بازی خانگی هم در مشهد بازی کردیم و امتیاز از دست دادیم.
وی گفت: من مربی نیستم که دردها را فریاد بزنم اما می توانم خواهش کنم که این تیم را دریابید نگاه بزرگ می خواهد که به دردهای تیم ذوب‌آهن رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: ما نسبت به فصل گذشته چهار بازیکن خود را به دلیل رباط صلیبی از دست دادیم و 2 بازیکن سرباز شدند.
با همه اینها سعی کردیم ترمیم انجام دهیم.
وی اظهار کرد: امروز در ترکیب ما خوشحالم که چند بازیکن گمنام و جوان داشتیم که آینده‌های ذوب‌آهن هستند اما هیچ مربی بدش نمی‌آید که چهار بازیکن ملی‌پوش داشته باشد گفتم که تراکتور تیم بین‌المللی است.
وی گفت: خواهش می کنم از سازمان لیگ تعداد بازیکنان را ۳۰ بازیکن کرده اما لیست بازی را ۱۸ بازیکن کرده.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.