پیشنهاد سردبیر

حزب الله لبنان جمعه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی را درهم کوبیده است.

حزب الله لبنان چند پایگاه رژیم صهیونیستی را درهم کوبید

حزب الله اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و پیگیری و کنترل پایگاه «بیریا و «فیلون» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار گرفت.

پایگاه «فیلون» مرکز نگهداری و خدمات لوجستیکی ارتش ۲۱۰ اسرائیل است که در ۱۵ کیلومتری مرز با ۱۰ قرار دارد.

پایگاه بیریا نیز مسؤول دفاع هوایی موشکی از منطقه شمال فلسطین اشغالی است.

این پایگاه دربردارنده سامانه‌های کنترل بوده که در ۱۲ کیلومتری مرز با لبنان قرار دارد.

از سوی دیگر مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که پایگاه «الرمثا» در تلال کفرشوبا لبنان را با صلاح موشکی مناسب هدف قرار داده که این حمله به صورت مستقیم به هدف برخورد کرده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه به عملیات‌ روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین اقدام کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند.

از سوی دیگر، حملات مداوم حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی در دفاع از مقاومت غزه، هزینه‌های سنگینی بر این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی و صنعتی تحمیل کرده است و بیشتر شهرک‌ها و کارخانه‌های رژیم صهیونیستی در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی و به ویژه در بخش کشاورزی تعطیل شده و از کار افتاده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.