پیشنهاد سردبیر

عضو کمیسیون عمران مجلس دوازدهم، ضمن انتقاد از افزایش ۱۰۰ درصدی نرخ بلیت هواپیما تاکید کرد که قطعا این موضوع را با حضور وزیر راه و شهرسازی در نشست کمیسیون بررسی خواهند کرد.

افزایش ۱۰۰ درصدی نرخ بلیت هواپیما وزیر تازه‌نفس راه را به مجلس می کشاند
علیرضا نثاری در واکنش به افزایش نجومی نرخ بلیت هواپیما، گفت: اولین پرسشی که در این زمینه ایجاد شده این است که آیا این میزان افزایش نرخ بلیت‌های هواپیما مصوبه قانونی دارد؟ چراکه گاهی بدون طی مراحل قانونی اتفاقاتی می‌افتد بعد که به این موضوع ورود شود آن را بلافاصله تغییر می‌دهند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بنده در حال پیگیری این موضوع هستم و قطعا هم دلیل این میزان افزایش را در کمیسیون عمران بررسی خواهیم کرد و از مسئولان مربوطه اعم از وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی دعوت می‌کنیم تا با حضور در نشست کمیسیون دلایل این میزان افزایش نرخ بلیت هواپیما را توضیح دهند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بی‌تردید افزایش ۱۰۰ درصدی نرخ بلیت هواپیما موضوع بسیار مهمی است که باید به طور کامل به آن ورود پیدا کنیم ضمن اینکه انتظار داریم خانم صادق در ابتدای فعالیت خود مسیر درستی را برای اداره این وزارتخانه طی کند و برای جلب رضایت مردم پیشقدم باشد./

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.