پیشنهاد سردبیر

علیرضا خمسه بازیگر سریال‌های کمدی درباره ضعف برخی از این مجموعه‌ها بیان کرد که اگر این آثار انتقادی نباشند خروجی ضعیفی خواهند داشت.

علیرضا خمسه: کمدی انتقادی نباشد خروجی ضعیف می‌شود

علیرضا خمسه بازیگر سریال «چرخ گردون» درباره فیلمنامه های کنونی سریال هایی که به او پیشنهاد می شود، گفت: با هرکسی که صحبت می کنید از ضعف فیلمنامه ها و از کاهش کیفیت آثار تولیدی می‌گوید.

وی اضافه کرد: همه از این خروجی ضعیف می گویند اما کسی فکر نمی کند که آبشخور اصلی و سرچشمه ای که این فیلمنامه ها در آنجا تولید می شود چه مشکلی دارد و مثلا اگر من وزیر فرهنگ و ارشاد یا رئیس سازمان صداوسیما هستم باید دید چه برنامه بلندمدتی برای خروج از این ضعف ها دارم؟ و اصلا چه سیاستی وجود دارد؟

خمسه تصریح کرد: اگر برنامه ای وجود داشته باشد همه تولیدکنندگان و تهیه کنندگان براساس همان برنامه پیش می روند. من فکر می کنم الان همه در حال ساخت کارهای مناسبتی و شتابزده هستند و نمی توانند به برنامه های از پیش تعیین شده برسند.

خمسه در ادامه درباره نقش خود در سریال «چرخ گردون» اظهار کرد: ما هنرپیشه ها به ایفای نقش های متفاوت علاقه‌مند هستیم و نقشی هم که در این سریال دارم از همان نقش های متفاوت بود که با کارهای قبلی ام وجه اشتراکی نداشت.

این بازیگر درباره علاقه مخاطب به شخصیت باباپنجعلی عنوان کرد: خودم هم این شخصیت را دوست دارم و اگر این شانس را داشته باشم حتما در خدمت عوامل سریال خواهم بود.

وی درباره اینکه چرا کمتر کمدی های حال حاضر تلویزیون مخاطب را درگیر می کند، بیان کرد: اگر نتوانیم در کمدی‌ها انتقاد کنیم کارها ضعیف می شود. کمدی خوب اثری است که انتقادی باشد و بتواند از سیستم اجتماعی و اتفاقات زندگی انتقاد کند. وقتی نتوانید از کسی انتقاد کنید کارها ضعیف می شود.

سریال «چرخ گردون» محصول مرکز سیمرغ سازمان صداوسیما به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه کنندگی سعید مرادی ساخته می شود.

به‌تازگی فصل دوم این سریال در آستانه پخش قرار گرفته است. مجموعه‌ای که این بار به موضوعات جدید با نویسنده و عوامل و برخی از بازیگران جدید می‌پردازد.

۲ بازیگر نقش اصلی علیرضا خمسه و حمید لولایی همانند سری قبل حضور دارند اما در فصل جدید کاظم نوربخش و رابعه اسکویی نیز به جمع آنها اضافه شدند و ایفای نقش امیر تاجیک برای اولین بار در کنار خوانندگی تیتراژ، از اتفاقات جدیدی است که در فصل دوم این سریال رقم می‌خورد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.